Terug naar overzicht
Hey Maggie,Ik heb een ringkussen gekocht bij ava,het zou wel eens kunnen dat zij ook van die wandelstokjes hebben hoor.veel succes,Brenda 08/08/09
Hallo,Ik heb gezien dat ze ringkussentjes hebben bij Veritas. Wandelstokjes dat weet ik niet.Groeten,Annelies.
hey Annelies,Wij hadden een houten camion die werd voortgetrokken door ons bruidsjongetje. Aan de camion hadden wij een houten hart gehangen waaraan onze trouwringen hingen. Heel ontroerend en heel schattig ! Deze camion staat nog te koop voor 50€. Nieuwprijs 99€. Indien je interesse hebt kan ik je steeds een foto doorsturen.Groetjes,Janick
HalloBij onze trouw op 28/08 gebruiken we twee beertjes waar we de ringen aanhangen.Ik heb ook al gehoord dat ze die in een lantaarntje hangen, ook leuk...
Ons ringkussentje komt van www.styleyourwedding.be .Laatst zag ik in een winkel waar ze wenskaarten e.d. verkopen Me-to-you beertjes met trouwkleren aan. Misschien is dat ook een idee?
SUPER BEDANKT voor de leuke tips !
@ Janick :Ik heb wel interesse in die camion met hart. Je kan me een foto doorsturen op a_seghers@hotmail.comBedankt!