Terug naar overzicht
hallo,ik vond dat ook zo romantisch en onze kindjes droomden er zelfs van om zo de trouw van mama en papa te beleven.ze zijn 6 en 3 en zijn verzot op prinsensen , daarmee.omdat het bijna niet mogelijk is om naar de feestzaal te gaan hebben we een limo gehuurd.wij trouwen in Halle en de feestzaal is in Beersel.de kindjes vinden het al even spannend.veel succes met je zoektocht en de voorbereidingen.groetjes Daisy25/09/2009
Beste Kirsten,ik kan je daar misschien aan helpen. Die koets zou komen uit Nederokkerzeel (omgeving Kampenhout, Berg).Men vraagt mij wel voor wanneer dat zou zijn. Kan je me dat even laten weten, dan licht ik me ondertussen in over de prijs, oké ?Groetjes
Hallo Kirsten,Op google even zoeken op paardenkoets...of informeren op huwelijksbeurs in je buurt of bij ceremoniemeester.Wij trouwen in Limburg en onze koets komt van Vrolix. Wij betalen 275euro voor 4uur...groetjes,Ingenog 72dagen
Hallo Tami,wij trouwen op 28/08/2010. Meer info (vooral de prijs dan uiteraard) zou zeker meer dan welkom zijn!groetjes,Kirsten
Heywij trouwen ook met een koets, die van friesenhof Bries in Geel verzorgen dat.Dat zijn heel vriendelijke mensen.je moet zeker eens opzoeken.Groetjes
hey tami, weet je soms iets meer ivm de paardenkoets uit nederokkerzeel? wij trouwen in juli in kampenhout, daarmee...mail: jip_8@yahoo.comLore