Terug naar overzicht
Dag Tessa,inderdaad vroeg begonnen, maar ik heb dat ook gedaan ze. Wat gedaan is, is gedaan en het was ook leuk om me er mee bezig te houden.Wij kiezen voor een viering met communie. Want daar zit gewoon het verschil in. Normaal gezien zullen ze tijdens de huwelijksvoorbereiding wel het verschil goed uitleggen hoor. Maar bij ons was het altijd de bedoeling om de communie er bij te nemen aangezien wij wel gelovig zijn.Mijn misboekje ga ik nog even niet doormailen. We trouwen in oktober pas en omdat ik het een erg persoonlijk iets vind, wil ik wachten tot ik getrouwd ben, om dat aan anderen op het forum te tonen.Maar ik zou zeggen, google eens naar verschillende misboekjes en daar zal je de verschillende vieringen wel goed kunnen onderscheiden.Veel geluk alvast.Groeten,Eva
Hoi Sofie,Ik trouw op dezelfde datum en mijn misboekje is al geruime tijd bijna af. Ik moet er nog enkel hier en daar wat aan wijzigen en natuurlijk laten goedkeuren door onze priester.wij hebben geopteerd voor een viering zonder communie. Wij zijn niet uiterst gelovig, onze families ook niet en tja, wij willen er eigenlijk eerder een soort van dankviering van maken. Voor ons kan dat best zonder communie.GroetjesVicky15/05/2010
Wij hebben wel een communie. Dit is ook even een rustpuntje in je viering en zo zie je ook nog eens iedereen passeren die in je viering aanwezig is.Groetjes,Vérohttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
Hallo,wij hebben geen communie genomen. Wij zijn niet supergelovig, en wanneer de communie erbij is, wordt het allemaal een beetje te stijf naar mijn zin. Dus voor ons een dankviering!Groetjes,Cindy10.10.09