Terug naar overzicht
Hoi Wendy,Ik heb 1 bedenking bij je dagindeling. Je hebt geen speelruimte tussen het burgerlijk en het kerkelijke huwelijk. Het burgerlijke duurt natuurlijk niet heel lang (bij ons op het gemeentehuis zeiden ze rekening te houden met een half uurtje) en tja, ik vermoed dat je je toch nog zal moeten verplaatsen naar de kerk ook?Wij huwen om 11u voor het gemeentehuis. Daar krijgen we na de plechtigheid nog een receptie gratis aangeboden dus zijn we pas rond 12u weg. De kerk ligt vast bij ons om 13u. We moeten nog een eindje rijden met de huifkar dus tja, ik heb genoeg speling genomen. Desnoods moet die huifkar maar een omwegje maken :-)Voor de rest vind ik je indeling wel oké. Misschien dan wel best foto's maken vooraf? aangezien je tussen kerk en receptie niet echt veel tijd hebt...??ik ben maar luidop aan het denken hé...Hopelijk heb je er wat aan.GroetjesVicky15/05/2010
Hoi,eerste kleine bemerking : weet je of je op jullie gemeete om dat uur kunnen trouwen ?Bij ons in aalst is de laatste in de voormiddag om n11u30 en de eerste in de namiddag om 13u30, dus ze houden middagpauze en dus zou jullie uur al niet kunnen.Onze planning :11u30 wet14u30 kerk17u eerste receptie19u receptie avondfeesttussen wet en kerk gaan wij foto's nemen en de suite bij mijn ouders eten.na de kerk zijn er ijsjes voorzien en dan doorrijden naar de zaal.zal een drukke dag worden, dus hou daar ook rekening mee !Groetjesveel plangenot !
Hallo,wij hebben een beetje dezelfde planning als Sofie:11.30 wettelijk huwelijk14.30 kerkelijk huwelijk16-18u receptie19u avondfeestWij nemen dan foto's tussen gemeentehuis en kerk, omdat dan ook het beste licht is.Cindy10.10.09
Hallo,Wij zijn getrouwd op 9 mei 2009 en onze dagplanning zag er zo uit:10u30: burgerlijke trouw14u30: kerkelijk huwelijkDe tijd hiertussen zijn we foto`s gaan nemen, met een picknick. De suite ging eten in de feestzaal16-18u: receptievanaf 18u30 avondfeest. En alles is goed verlopen. We hadden een superdag!Cindy
HalloBij ons is alles in de namiddag gepland en gaan we in de voormiddag foto's maken.14.15 burgerlijk huwelijk15u kerkelijk17u receptie19u avondfeest