Nu Online
Momenteel zijn er 593 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wat is jullie openingsdans?

30-7-2009 11:34:33
Hey bruidjes,

Ik heb namelijk een rare vraag. Wat was/is jullie openingsdans? Mijn vriend en ik zijn al meer dan 3 jaar samen en hebben nog nooit samen gedanst :-)
We zien er tegenop om dan ook een openingsdans te doen. En hebben geen idee welke dans we kunnen doen.

Ideetjes graag

Mercikes groetjes

Sophie

Meld misbruik

Reacties: 17 | Gelezen: 410

annelore
19-9-2009
 Meld misbruik30-7-2009 11:55:41

Vrienden van ons zijn onlangs getrouwd en zijn ook helemaal geen dansers. Op het ogenblik dat ze een openingsdans hadden "moeten" doen, hebben ze gewoon de microfoon van de dj genomen en iedereen bedankt voor de komst op het feest en de dansavond voor geopend verklaard.
Zij voelden zich daar in ieder geval een stuk prettiger bij dan bij een verplicht dansje!

succes ermee!

Isabel
12-12-2009
 Meld misbruik30-7-2009 12:39:51

hoi

bij ons wordt het Metallica, nothing else matters...

succes!!

Isabel
12/12/2009

Elena
19-6-2010
 Meld misbruik30-7-2009 12:45:31

Hallo Sophie,
Mijn vriend en ik trouwen volgend jaar, en wij hebben ook nog nooit samen gedanst. Wij hebben gekozen voor Everything I do, I do it for you van Bryan Adams.

Veel succes met het zoeken naar een nummer.

Groetjes,
Elena
19/06/2010

Sabrina
7-8-2009
 Meld misbruik30-7-2009 12:59:24

Nog acht dagjes op onze teller ;o)
Mijn vriend is ook niet zo'n dans-liefhebber, maar zal toch de inspanning doen, hihi...
Ons thema is Italië en wij kozen voor 'Ti sposerò perché' van Eros Ramazzotti, met een hele toepasselijke tekst!

Tip: kies voor geen al te lang liedje, als je d'r wat tegenop ziet!

Grtjs, Sabrina

Vicky
3-7-2010
 Meld misbruik30-7-2009 13:14:01

Hei Sophie,

wij trouwen volgende week vrijdag 07/08/09 en hebben als openingsdans "From this moment on" van Shanya Twain.

Grtz
Vicky

Ellen
27-6-2009
 Meld misbruik30-7-2009 13:39:25

Hey

Wij hadden Thank you for loving me van Bon Jovi en hebben het uiteindelijk een dag of 2 voor onze trouw beslist omdat we samen ook geen liedje hadden. 5 minuutjes vooraleer de openingsdans begon was ik wel een beetje zenuwachtig en mijn man ook (want hij is helemaal geen danser), maar op het moment dat ons liedje begon en we begonnen te dansen waren alle zenuwen weg. Wanneer we aan het dansen waren, merkten we echt niets van de mensen die aan het kijken waren of zelf foto's aan het nemen waren, we waren gewoon aan het genieten van elkaar... Was echt leuk onze openingsdans en tot mijn verbazing vond mijn man het ook echt een leuk en mooi moment!
Gewoon een liedje kiezen dat jullie mooi vinden en ervoor gaan zou ik zeggen :) je gaat er geen spijt van krijgen :)

Vele groetjes

Ellen
Reeds 33 dagen getrouwd!

Daisy
25-9-2009
 Meld misbruik30-7-2009 14:05:51

hey,

mijn ventje is ook niet echt nen danser.
wij gaan voor eros rammasotti en anastacia , i belong to you.
graag had ik wel nog iets extra gedaan maar eerst mijn ventje nog overtuigen.

groetjes Daisy
25/09/2009

Ibe
22-5-2010
 Meld misbruik30-7-2009 14:14:25

ik heb het ook al meegemaakt dat het koppel wel graag danstte maar niet echt graag in de belangstelling stond. Hun oplossing: ze hebben ook gewoon het dansfeest voor open verklaard gevolgd door een dikke danshit van dat moment, de dansvloer stond vrij snel vol

Cindy
10-10-2009
 Meld misbruik30-7-2009 17:04:29

Hallo,
wij gaan een beetje extra doen (omdat ik ben opgegroeid in de dansschoolsfeer) en we nemen danslessen voor 'Dangerously in Love' van Beyonce. Vind die tekst magnifiek.
Cindy

kitty
17-4-2010
 Meld misbruik30-7-2009 18:02:19

hoi wij nemen all i need van within temptation omdat we niet zo voor de andere slows zijn.iedereen verwacht nothing else matters omdat mijn vriend hier enorme fan van is dus verrassing voor iedereen :)

Katrien
3-10-2009
 Meld misbruik31-7-2009 10:32:21

Hey

Wij hebben een jaar danslessen gevolgd en willen bijgevolg daar iets mee doen. Rumba is een passionele trage dans dus dat was snel beslist. Na lang zoeken ben ik dan uiteindelijk op HET liedje gekomen en ben er echt supergek van:

Tina Arena & Marc Anthony: I want to spend my lifetime loving you
(Theme song van Zorro)

:o) het wordt een mooi moment denk ik!

Groetjes en succes nog

Katrien
64 daagjes

Tanja
8-8-2009
 Meld misbruik31-7-2009 13:03:01

hey , mijn manneke is ook geen danser maar vindt het toch wel leuk om een openingsdans te doen. En wij zijn al vijftien jaar samen , wij hebben gekozen voor YOU AND I van de Scorpions xxx

Mieke

Meld misbruik31-7-2009 17:22:04

Wij zijn geen dansers in de zin van echt kunnen dansen, maar op feestjes houden we er alijd wel van om met elkaar te dansen, hoewel er dat soms mss wat stuntelig uitziet ;-)
Onze openingsdans is Dance me to the end of love van Leonard Cohen. We houden allebei erg veel van zijn muziek, en dit nummer heeft ook nog een prachtige tekst.
We hebben er heel bewust voor gekozen om geen danslessen te nemen. We houden hier allebei niet van, hebben ooit salsalessen genomen maar de reeks niet afgemaakt omdat we er echt genoeg van hadden. De gasten moeten onze openingsdans maar schattig stuntelig vinden;-)
Als je allebei van dansen houdt, is het natuurlijk wel een idee om lessen te nemen, want dan amuseer je je er ook echt mee.
Nu alleen hopen dat hij niet op mijn witte schoenen trapt ;-)

Groetjes,

Mieke

Sophie

Meld misbruik31-7-2009 19:58:41

Lieve bruidjes

Na allemaal jullie muziek beluisterd te hebben denk ik gekozen te hebben. Metallica - nothing else mathers

Vind ik wel mooi.

Bedankt lieve bruidjes voor de supervele reacties

Sophie 31/10/2009

Imke
4-4-2009
 Meld misbruik31-7-2009 21:24:48

wij hadden 'everything and more' van Nathalia Druyts

Imke

Krista

Meld misbruik1-8-2009 15:19:47

Hey Sophie,

Als je er echt tegenop ziet om voor je openingsdans met z'n tweetjes op de dansvloer te staan, kan je de DJ alle (verliefde) mensen op de dansvloer laten vragen. En dan jullie gezellig in het midden slowen. Dan voel je je wat minder bekeken hé.
Misschien kunnen jullie intussen thuis al eens samen dansen. Niks zo zalig als in de armen van je (toekomstig) ventje een slowke doen :)
Wij hadden als openingsdans Time of my life van Dirty Dancing. En als tweede liedje Take my breathe away van Berlin. Daarvoor hadden we onze DJ iedereen op de vloer laten vragen. Al dat vermenigvuldigingsgedoe is niet aan ons besteed en zo stond de dansvloer direct vol.
Hoe je het ook doet, geniet van dat moment met z'n tweetjes!

Groetjes,
Krista

Tina
21-8-2009
 Meld misbruik4-8-2009 23:12:56

Hey,

wij dansen wel graag, maar in de discotheek, geen plakkers. Om echter in de traditie te blijven wordt onze openingsdans 'When you say nothing at all', even genieten van elkaar en daarna gewoon terug muziek, geen vermenigvuldigingen of zo

succes in alle geval

groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...