Terug naar overzicht
Dag Wendy,mijn kleed is van geen ontwerper.Het wordt gemaakt bij Mia Monta in Zottegem. www.miamonta.be Het is eigenlijk een suitekleed dat je in gelijk welke kleur en stof kunt kiezen. En zij maken alles zelf, dus je kleed is eigenlijk wel uniek.Anders moet je eens bellen/mailen naar hen, dan sturen ze je onmiddellijk hun catalogus van zowel trouwkleedjes (klassieker) als suitekleedjes. En er staan echt prachtige dingen in!Als je nog meer informatie wilt, wil ik je gerust wel verder helpen via email hoor. Groeten,Eva10/10/'09
Dank je wel! Dat wordt zeker een bezoekje waard dan in september (als ik me zo lang nog kan inhouden :-)
Wendy,Hier nog een paar ideetjes als het jou kan helpen :- Maggie Sottero- Tommy Mariage- La Sposa group - Collectie ParisIk heb er zelf ongeveer een 5 maand over gedaan om te vinden wat ik juist wou. De keuze aan kleedjes die niet in het wit zijn is namelijk niet zo groot... Mocht je nog verder hulp nodig hebben, laat maar iets weten !Groetjes,TINA1/05/2010
Wendy,Indien interesse, ik verkoop mijn trouwkleed: paarse rok en ecru topje met halterkraag van nieuwe collectie Linea Raffaelli. Maat 36-38. Heb er héél veel succes mee gehad! email: caroline_dm@yahoo.co.uk
Tina, bedankt voor de tips! Dat wordt zeker eens onderzocht ;-)Caroline, bedankt voor de aanbieding, maar dat zal toch een maatje (of 2) te klein zijn..Groetjes,Wendy
kijk eens op de site van rembo styling, zij hebben ook kleurrijke kleedjesgrtssilke