Nu Online
Momenteel zijn er 636 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

@ Eva: paars kleedje

30-7-2009 12:01:29
Hallo Eva,

Ik lees hier zopas dat jouw kleedje paars is. Super!! Mag ik vragen van welke ontwerper dit zou komen?
Wij trouwen in juni 2010, maar ik wil geen witte trouwjurk. Had op internet al een foto gevonden van mijn absolute droomkleed, maar het was op een site van een uitverkoper, en die hadden dat natuuurlijk al lang niet meer.. Zal dus mogen zoeken om mijn gedacht te vinden ;-)
Als ik al een paar ideetjes en namen heb, zal ik toch gerichter kunnen zoeken.

Groetjes,
Wendy

Wendy
12-6-2010
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 358

Eva
10-10-2009
 Meld misbruik30-7-2009 12:30:09

Dag Wendy,

mijn kleed is van geen ontwerper.
Het wordt gemaakt bij Mia Monta in Zottegem. www.miamonta.be
Het is eigenlijk een suitekleed dat je in gelijk welke kleur en stof kunt kiezen.
En zij maken alles zelf, dus je kleed is eigenlijk wel uniek.

Anders moet je eens bellen/mailen naar hen, dan sturen ze je onmiddellijk hun catalogus van zowel trouwkleedjes (klassieker) als suitekleedjes. En er staan echt prachtige dingen in!

Als je nog meer informatie wilt, wil ik je gerust wel verder helpen via email hoor.

Groeten,
Eva

10/10/'09

Wendy
12-6-2010
 Meld misbruik30-7-2009 12:44:12

Dank je wel! Dat wordt zeker een bezoekje waard dan in september (als ik me zo lang nog kan inhouden :-)

Tina
1-5-2010
 Meld misbruik30-7-2009 13:45:02

Wendy,

Hier nog een paar ideetjes als het jou kan helpen :

- Maggie Sottero
- Tommy Mariage
- La Sposa group - Collectie Paris

Ik heb er zelf ongeveer een 5 maand over gedaan om te vinden wat ik juist wou. De keuze aan kleedjes die niet in het wit zijn is namelijk niet zo groot... Mocht je nog verder hulp nodig hebben, laat maar iets weten !

Groetjes,

TINA
1/05/2010

Caroline
11-4-2009
 Meld misbruik30-7-2009 14:04:38

Wendy,

Indien interesse, ik verkoop mijn trouwkleed: paarse rok en ecru topje met halterkraag van nieuwe collectie Linea Raffaelli. Maat 36-38.
Heb er héél veel succes mee gehad!
email: caroline_dm@yahoo.co.uk

Wendy
12-6-2010
 Meld misbruik31-7-2009 9:55:11

Tina, bedankt voor de tips! Dat wordt zeker eens onderzocht ;-)

Caroline, bedankt voor de aanbieding, maar dat zal toch een maatje (of 2) te klein zijn..

Groetjes,
Wendy

silke
27-2-2010
 Meld misbruik31-7-2009 13:46:47

kijk eens op de site van rembo styling, zij hebben ook kleurrijke kleedjes

grts
silke

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...