Terug naar overzicht
Nathalie,in Powerpoint (of Publisher of Pagemaker) is dat vrij makkelijk. Weet niet of je dit programma hebt ? Zo ja, dan kan ik je, als je wil, een bestaand voorbeeldje doormailen zodat jij daarna alleen nog maar copy & paste moet doen en uiteraard de namen vd gasten intikken en de tafelnaam of het -nummer. Groetjes
à Tami:Dan mag je dat naar mij ook mailen als je wilt, is best handig om dan in te werken. Dank u!!!!mijn mailadres: bert.en.sofie.trouwen@hotmail.comSofie19/09/2009
Hey,Ik heb mij dat ook al afgevraagd. Tami, kan je dat naar mij ook doorsturen aub? meirekimberly@hotmail.comAlleszins bedankt!x
zou je dit naar mij ook kunnen doormailen aub :-)evytimmermans@hotmail.com
@Tami: zet mij ook maar bij in het mailtje als je dan toch al bezig bent ;-)groetjes
ik had dit met de hand getekend...soms sneller dan op pcwel pas mee begonnen toen we wisten wie allemaal kwam
Ik heb het onze doorgestuurd. Groetjes, Carolina
Dag Nathalie,Kan je de powerpoint presentatie van Tami ook even naar mij doorsturen aub. danielle_0306@hotmail.comAlvast bedankt!Groetjes, Danielle3/10/2009
Bedankt hoor :-)Hier is mijn email : nathjemaes@hotmail.comGroetjesNathalie
Tami,kun je dit naar mij ook eens doorsturen aub?Mijn e-mailadres is sweertvaegher_evelien@hotmail.commvgEvelien4/09/2010 (nog veraf maar toch handig als je dit reeds liggen hebt)
Superhandig!!! Kan je dit ook even naar mij doorsturen aub? ellenvandamme@gmail.comBedankt!!!Ellen12/09/2009
Kan dit bestandje ook naar mij doorgemaild worden? vermeulen_leen@hotmail.comAlvast bedankt!Leen
Kun je het naar mij ook a.u.b. doorsturen? neirinckxdubois@skynet.beAlvast bedankt!Grtjes
Hallo Tami,Sorry, ik ben de zoveelste al die dit vraagt maar indien je het nog niet beu bent, wil je dit bestandje dan ook even naar mij sturen aub? ;)ellis.debacker@telenet.beAlvast bedankt !Groetjes,
Kun je het naar mij ook a.u.b. doorsturen? vanessa.van.de.putte@telenet.beAlvast bedankt!Grtjes
& naar mij? Alsjeblieft? :) k_vanheers@hotmail.com
Hallo Nathalie,Is het mogelijk dat je het bestandje ook naar mij mailt?Mijn emailadres: m.feijen3@chello.nlAlvast mijn hartelijke dank!
Kunt U dit ook naar mij doorsturen AUB,dank bij voorbaatGrtjesLeentjeijn mailadres; yvan.vanhecke@telenet.be
hallo kun je dit bestand ook naar mij doorsturen? kristofbuytaert@hotmail.com alvast bedankt
Kun je dit bestandje ook doorsturen naar mij desnoods luc.du.tre@telenet.be alvast bedankt
Kan iemand mij ook dat bestand doorsturen aub?Want weet echt niet hoe ik eraan moet beginnen :sIk hoop dat iemand mij kan helpen ???Marissa_rihana@live.beNen dikke merci alvast
Kan iemand mij ook dat bestand doorsturen aub?debora.everts@hotmail.comdank uuuu