Terug naar overzicht
De mijne kostte 950 euro en is van Linea Raffaeli (met stola bij). De 2 die in de "laatste ronde" zijn afgevallen waren tussen de 1000 en 1200 euro.Als je voor veel "tierlantijntjes" gaat is het wel duurder denk ik, de mijne is heel eenvoudig.GroetjesJocelijn
Voor een 1000 euro vindt je wel een mooi kleed van Linea Raffaeli. Het mijne kostte 1200€. Dit kwam vooral door mijn rok; deze was duurder omdat die met 2 lagen was.Ik heb mijn kleed met veel plezier gedragen.Groetjes Inge
hallo Julie,Mijn trouwkleed van Rembo kost met stola en retouches bij 1280 euro. Je vindt ook al goedkopere en ook duurdere.Groetjes en nog veel plezier met het zoeken van een kleed!Elke
Dag Julie,Ik heb gisteren m'n kleedje van Rembo gaan bestellen en dat kost (met stola) 1140 EUR. 'k Denk inderdaad dat je zo tussen de 950 en de 1200 EUR moet rekenen.Groetjes,Sylvie
Mijn kleedje van Rembo kost €1197, ik hoef geen retouches te betalen. Ik heb er toen 7 gepast van Rembo, en allemaal lagen ze tussen de 1000 en 1200€.
ik heb net factuur van bruidsjurk betaald. Exact 937,50 EuroDimi8/4/2006
Dag JulieWij zijn op 9 september getrouwd. ik had een jurkje van Linea en heb 1200 Euro betaald.GroetjesVanessa
Probeer eens bij Veerle Vermeire uit gent (Oostakker) 09/231.21.75. Zij maakt bruidsjurken volledig op maat. De prijzen varieren naargelang de stof en het model tussen 450 euro en 850 euro. Alle modellen zijn mogelijk (ook Linea en Rembo)groetenStefaan
Mijn trouwkleed van Rembo kost 1100 euro, maar ik heb er een bolero bij van 500 euro, wat mijn trouwkleed (jammer genoeg) héél duur maakt...Groetjes