Terug naar overzicht
He Ellen,Al bij den action gekeken?Groetjes,Cindy28/08/2009
Nee, daar ben ik nog niet geweest :-) Nog tips?
hey ellen,ik ben daarstraks op een site geweest waar je alle snufjes voor een huwelijk kunt kopen. maar ik vind het nu niet meer terug. er waren ook zeer betaalbare mandjes. ik zoek wel verder en als ik het vind hoor je het wel ( maar voor mij was het eigenlijk gewoon een rieten mandje, ik vond het niets bijzonder) er stond ook een tasje bij, wel leuk voor kleine kindjes denk ik.groetjessgroetjesss
hey ellen, ik vond wel een andere site. maar is wel duurderwww.trouwartikelen.nl
Ik weet niet vanwaar je bent maar ik vond mijn mandje voor ons bruidsmeisje in Dilsen-Stokkem in een winkel waar ze alleen Rieten spullen verkopen...
ik heb er verschillende gevonden. Geweven rieten mandjes met een groot oor, zodat ze het gemakkelijk kunnen dragen. In Meyers Koopcentrum kan je dat vinden, 3 verschillende formaten voor héél weinig geld, denk dat ik daar maar zo'n 5 euro voor betaald heb als ik me niet vergis! M'n moeder was intussen ook al één gaan halen bij een bloemist, dat is ook bruin van kleur maar lichter, met een witte satijnen schijn over dus dat kwam wel wat beter in aanmerking en hebben we dat toen maar genomen. Kostte zo'n 17 euro volgens dat ze zei...Succes!
Wij hebben ze in een tuincentrum gevonden en we zijn intussen getrouwd, dus we hebben ze niet meer nodig. (Gratis af te halen in Lier.)Als je een foto wil, kan je mailen naar wij.trouwen.in.2009@hotmail.com.
Ok, ik heb vandaag mandjes gevonden bij Dille en Kamille, en nog voor een schappelijke prijs: 4,5 per mandje.Oef, dat is dus weer iets om van de lijst te schrappen :-)Thanks voor de tips anyway!!!xx