Terug naar overzicht
Butterfly kisses - Bob Carlisle
Intro lied op de CD van Within TEmptation (The silent force) echt een kippevelnummer
Dag Sofie,Wij nemen Voor haar van Gene ThomasDavine31-03-2006
Wij nemen lekker traditioneel de bruidsmars van Wagner !Groetjes,Gert
Wij nemen She van Elvis Costello
Wij gaan ook heel traditioneel binnenkomen op de bruidsmars van Mendellsohn-Bartholdy.Sylvie
Wij kiezen You're the reson van sarah en Koen Wauters
Sofie,wij hebben een stukje uit You are so beautifull van Joe Cocker bij binnenkomen van mijn vriend met zijn mama en Voor haar van Gene Thomas wanneer ik met mijn papa naar binnen kom.groetjeskathleen03.12.05
wij hadden de bruidsmars van mendelsohn, en als uittredelied the wedding day van the bee gees, ook heel mooi voor intredelied
Ik hou niet van de klassiekers, dus voor ons wordt het Ozark Henry, Sweet instigator.Laat ons weten wat het geworden is eh!!
waaaw! bedankt iedereen! Ik ken niet alle nummers, dus ga eerst via internet eens alle nummers beluisteren. Dan kan ik hopelijk één kiezen. En liefst nog één dat ons muzikaal duo kan spelen en/of zingen... bedankt hé!sofie
Hoi,Bij ons komt Barbara Dex zingen in de mis, en het intredelied wordt "Iemand" (dat liedje van het songfestival), bestaat ook in het engels en is ook heel mooi.Groetjes,Joke
Hoi,Wij nemen Daddy's little girl van Faith Hill. Geweldig nummer en een mooie verwijzing naar de ouders.groetjes,Guy29/07/2006
Hoe zijn jullie in contact gekomen met Barbara Dex? Zingt zij in huwelijkvieringen. Ik hoor haar namelijk ook heel graag. Wat is de prijs die ze vraagd?Alvast bedankt voor je reaktie.
Hoi,Dit is eigenlijk een cadeau van mijn zus. Ze is via via in contact gekoemn daarmee. Alle reservaties verlopen via haar vader, Marc Dex. Als je wil, dan zal ik aan mijn zus het tel.nr. vragen. Het is wel zeker niet goedkoop. 950 € voor 6 liedjes.Groetjes,Joke