Terug naar overzicht
wij geven per koppel
Hey Meestal hangt het af van hoe veel het bedankje kost. Is het een relatief duur bedankje wordt het per koppel gegeven, is het een relatief goedkoop bedankje wordt het meestal per persoon gegeven. Veel succesGroetjes Ellen
Wij gaan een aantal weken na de trouw een foto als bedanking opsturen en dat zal dan per koppel zijn.
Hangt er van af wat je geeft.Als het iets eetbaars is kun je beter per persoon geven. Iets anders/materieels kun je per koppel geven.Wij hadden cupcakes (in de stijl van onze bruidstaart) en hadden net iets meer dan per koppel voorzien. We hadden er te weinig, want iedereen wilde een lekkere cupcake mee naar huis.Mijn beste vriendin had bruidssuiker, ook voorzien per koppel, en die waren ook meteen op, dus niet iedereen heeft bruidssuiker mee naar huis kunnen nemen.Dus ik denk, alles wat eetbaar is, per persoon!Geroetjes, Tineke
WIj geven gepersonaliseerde zakjes met hartsnoepjes, en we geven dit per persoon.Komt niet zoveel duurder uit hoor, de drukker moet toch de machine aanleggen om te drukken dus als dat nu voor 60 is of 120... dat prijsverschil is miniem.
hallo,wij geven ze per persoon.wij hebben stylo's laten bedrukken en we moesten ze per 500 nemen , en we hebben ook bedrukte hartensnoepjes.groetjes Daisy25/09/2009
Is het nodig bedankjes te geven? Wij dachten eigenlijk gewoon achteraf iedereen een foto te geven van ons huwelijk met een bedanktekstje?
@ Tineke: Heb je die cupcakes zelf gemaakt of ergens besteld?Groetjes
Volgens mij is het OF een foto achteraf OF een bedankje...Zo zou ik het toch doen :)
Ons geschenkje is per koppel. Het is een take-away doosje met 2 gepersonaliseerde fortune cookies erin.
ok bedankt, ik denk dat we ook een foto achteraf gaan sturen per koppel
@StephanieDe cupcakes kwamen van bij de koekjesfee (net als onze bruidstaart)Groetjes, Tineke