Nu Online
Momenteel zijn er 522 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vervoer is toch niet zo goedkoop blijkbaar...

31-7-2009 9:23:50
Dag iedereen,

Verschieten jullie ook zo van de prijzen van het vervoer? Onze voorkeur gaat naar een londense dubbeldekker met open dak of een amerikaanse schoolbus of ... zolang het maar geen gewone ceremoniewagens zijn ( à la mercedes). Maar altijd kom ik bij een bedrag over de 800 euro ( voor 1 bus en voor 4 uur). Zijn dit normale prijzen of kan iemand van jullie tips geven? Sowieso denk ik dat je toch op een 5 à 6 uur moet rekenen. Niet?

groetjes

Kathleen
22-5-2010
Meld misbruik

Reacties: 16 | Gelezen: 1277

Sofie
19-9-2009
 Meld misbruik31-7-2009 9:38:52

Ype, is een dure bedoening ;-)
Wij wilden eerst aparte wagens maar kwamen dan belachelijk duur uit en hebben gekozen voor een busje, oldtimer-achtog, niet iedereen achter elkaar, maar gezellig door een...
Prijs : 650 EUR standaard met extra uren en kilometers : 850 EUR.
Tja, we trouwen maar 1 keer zeker ?
Groetjes

Kathleen
22-5-2010
 Meld misbruik31-7-2009 10:08:28

we zullen inderdaad maar zo redeneren ;o)
Aparte wagens is idd héél duur, wij zouden ook eerder opteren voor een gezellige bus waar iedereen samen zit en waar sowieso sfeer zal zijn :o)

Wendy
12-6-2010
 Meld misbruik31-7-2009 11:01:41

Wij nemen ook een busje, maar zullen wel toekomen met 4uur, wij trouwen niet voor de kerk. Maar inderdaad ook wel enkele dagen (weken) moeten recupereren van de offertes..

eva
19-9-2009
 Meld misbruik31-7-2009 12:02:00

wij hebben een londense dubbeldekker voor iets meer dan 1000€. t is wel van s morgens 9u30 tot rond 16u30
tja goedkoop is da zeker niet hé!

Ibe
22-5-2010
 Meld misbruik31-7-2009 12:14:52

Trouwvervoer is idd niet goedkoop. Een bus komt eigenlijk wél goedkoop uit als je rekent met hoeveel personen je daar in kan en hoeveel je anders aan aparte wagens zou besteden. Je moet anders eens kijken op de site van Het Bruidsparadijs en Antique auto, daar vallen de prijzen precies nog mee

Eva
10-10-2009
 Meld misbruik31-7-2009 15:44:05

Dag Kathleen,

wij keken in het begin ook naar een oldtimer auto of bus maar voor ons was het het geld niet waard omdat we dat vervoer maar drie uurtjes nodig zouden hebben en daar heb ik echt geen 1000 euro voor over.

Wij hebben nu geluk gehad: de vader van mijn vriend die kent iemand die met bussen rijdt, en die man heeft ons dan voor een goedkopere prijs aan een bus geholpen. Het is net hetzelfde als een gewone grote bus maar een kleiner formaat. En de kleur is zacht lichtgroen. Ze gaan dan voor ons de bus speciaal versieren.

Toch zullen wij ook nog een 350 euro kwijt zijn aan deze regeling maar het is alvast stukken goedkoper dan zo een antieken bus.

Groeten,
Eva

Kathleen
22-5-2010
 Meld misbruik31-7-2009 16:22:11

Het is gewoon zuur geld hé. Gewoon voor je vervoer. Ik investeer dat geld liever in mooie versiering in de kerk of wat meer voor de fotograaf. Maar ja.... een mooie entree hoort er ook bij hé. En je kan moeilijk iets huren voor het koppel en de suite zelf laten rijden...

Sophie

Meld misbruik31-7-2009 16:58:44

Je kan ook een bus huren bij De Lijn. En zelf versieren met linten en ballonnen.

Veel goedkoper.

Vera
22-8-2009
 Meld misbruik31-7-2009 20:46:41

Hey Kathleen, ceremonievervoer is duur ja. Wij hebben gekozen voor een paardenkoets en dat is natuurlijk ook niet goedkoop. Je typt dat je het vreemd zou vinden om voor jullie tweetjes mooi vervoer te regelen en voor de suite niets. Eerlijk gezegd vind ik dat niet vreemd. Natuurlijk is een mooie entree een leuk extraatje, maar voor dat leuke extraatje betaal je wel extra veel geld! Onze ouders vinden dit geen probleem. Misschien kan je dit toch overwegen?

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik31-7-2009 22:59:03

Wij hebben oude volkswagen busjes. Ik heb verschillende volkswagen sites afgezocht en vragen erop gesteld voor vervoer op onze dag. Zo heb ik iemand gevonden die samen met een maat van hem dat doet. Verder heb ik er één van een collega van mij. En het laatst busje heb ik van een vriend van een andere collega. Dus overal goed rondvragen. Vrienden van ons hebben voor 1 wagen gekozen omdat het allemaal vlakbij was. Dit was nen chique BMW van ook een collega van hem. Gewoon rondhoren. Hier en daar is er altijd wel iemand bereidwillig om je verder te helpen.

groetjes, Carolina

Sofie

Meld misbruik1-8-2009 18:38:20

Hey Kat

Ik ben ook volop bezig met het vervoer en ik raak er ook niet uit

een huifkar/koets die kunnen niet zo verre afstanden aan en de verplaatsingen duren langer

een limo daar kun je maar met 8 in terwijl onze suite zeker 12 personen heeft en om nog auto's extra bij te huren komt ook zo duur uit

een busje vind ik dan weer teveel voor 12 personen en is ook duur

Ik ben nu aan het denken om gewone huurauto's te nemen (lexus of bmw of zo) en die zelf te versieren + vrienden te vragen als chauffeur. Voordeel van die huurauto's is dat je ze voor bvb 500 euro meteen een heel weekend mag houden

Of ik vraag rond in de familie/vriendenkring naar mensen met mooie auto's voor de suite en we huren enkel een auto voor ons tweetjes

Maar ik ben er echt nog niet uit zoals je ziet :-). Ik vind het idd ook zot geld dat ik liever ergens anders aan uitgeef

laat eens weten wat het uiteindelijk geworden is!

Sofie
15/05/10

Kathleen
22-5-2010
 Meld misbruik2-8-2009 11:42:09

Piep,

Wij zijn er, denk ik, uit wat we gaan doen. We gaan een mooie oldtimer huren voor ons waarmee we zelf kunnen rijden en we gaan de suite laten volgen in gewone auto's. Héél toevallig heeft iedereen ne recente saab en allemaal in het zwart... We opteren nu om die te versieren en hen zelf te laten rijden.... De 600 euro dat we daarmee uitsparen kunnen we beter bij onze huwelijksreis leggen...

Sofie

Meld misbruik2-8-2009 14:10:25

heel goe gedacht, bij ons zal het ook zoiets worden denk ik, als we ergens kunnen op besparen, moeten we het doen hé want het is sowieso al kostelijk allemaal ;-)

Lindsay
16-7-2010
 Meld misbruik7-8-2009 15:22:39

Hoi Kathleen,

ik begrijp je standpunt heel erg goed. De prijzen zijn inderdaad verschrikkelijk duur.
Wijzelf hebben gekozen voor een witte limousine waar we dan zullen inzitten met onze ouders en onze getuigen.
Dus die 8 plaatsen zijn al mooi gevuld. Dan hebben we nog 16 personen over. Wat dus neerkomt op 7 suitewagens (in 1 auto zitten ze nl. met 4). En als ik 7 suitewagens moet gaan huren bij één of ander bedrijf of taxi service ben ik hopen geld kwijt en dat heb ik er dus niet voor over. Nu gaan we het heel simpel oplossen: we gaan gewoon op zoek naar mensen (familie, vrienden, collega's...) die een zwarte (mooie en degelijke) 5- deurs auto hebben en vragen of zij in de suite willen rijden. Je hebt dan wel niet allemaal dezelfde auto's maarja het is maar waar je content mee bent.
Groetjes

Kathleen
22-5-2010
 Meld misbruik7-8-2009 16:41:38

hey lindsay,

wij gaan daar ook voor opteren. We zijn met 14 waarvan 2 kinderen. Het bruidskoppel en de kindjes gaan in een aparte auto en de suite volgt in zwarte saabs. We hebben het geluk dat we al 2 identieke saabs in de familie hebben, de andere 2 gaan we huren.
Anders kost het gewoon een handvol geld en dat heb ik er niet voor over.

patricia
10-3-2012
 Meld misbruik5-11-2011 0:48:24

mag ik eens iets vragen?als ik hier dingen lees over vervoer, wilt iemand altijd vervoer voor 4 tot 6 uur.
naar waar rijden jullie dan als ik mag vragen?
Ik denk dat het bij ons gewoon thuis ophalen, naar gemeentehuis, en dan naar de feestzaal.
ik kom lang niet aan 2uur!
hoe komen jullie op zoveel?

groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...