Terug naar overzicht
Sofie,indien je twijfelt aan de tekst, beluister dan eens op YouTube "Hasta mi final" (wat zoveel betekent als : tot mijn laatste uur). DIE tekst is de trouwbelofte ("vandaag beloof ik je eeuwige liefde, voor altijd de jouwe zijn in goede en kwade tijden,...) maar dan gezongen in het Spaans. Heel erg mooi. En horen jullie toch liever "I believe in you", kies dat dan want die tekst is toch ook toepasselijk. Ik vind het zeker kunnen voor een huwelijk. (Maar ja, ik ben dan wel 200% fan van dit leuk ogend viertal :o)Veel sukses met jullie zoektocht !
Een vriendin van mij had "lopen op het water" als intredelied en ik kan je verzekeren dat het pakkend was hoor. De tekst van I believe in you is inderdaad misschien niet helemaal toepasselijk hoewel ik het nog vind kunnen.
Hey!Bij ons waren intrede- noch uittrdelied instrumentaal. En ik vond het perfect. Je moet gewoon samen kiezen! Het is jullie dag en jullie misviering! Veel plezier!Groetjes, Lies.
Dikke merci voor alle raad, we gaan toch gaan voor onze 1e keuze; lopen op het water!We zien wel wat dat zal geven. Duimen maar :-)
hey bruidjeswij trouwen op 12/09/2009 en wij hebben gekozen als intredelied my heart will go on van celine dion.iedereeen een stralende dag toegewenst.Groetjes Veronique