Nu Online
Momenteel zijn er 596 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

dj voor avondfeest in Hof Ter Velden - Dendermonde

31-7-2009 12:13:57
Hey iedereen,

Op zaterdag 10/07/2010 stappen mijn vriend en ik in het huwelijksbootje. Hiervoor zijn wij op zoek naar een geschikte dj voor ons feest. Ons feest gaat door in Hof ter Velden in Dendermonde. Van de uitbater hebben we een lijstje met dj's gekregen, maar we zijn hier vrij in. Kennen jullie volgende dj's?
- Willy Moutekens
- Wakkere wilfried
- BNS-Events
- Music Center

Ik vraag me af hoe je juist de geschikte dj kiest?

Als je nog andere dj's kent die in Dendermonde zouden willen draaien mag je mij dit zeker laten weten.

Alvast hartelijk bedankt!

Groetjes,
Dorien

Dorien
10-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 2030

sophie
4-6-2010
 Meld misbruik31-7-2009 12:35:02

eddy del white :-) beter kan je niet hebben toch

groetjes

Sophie

Marc

Meld misbruik31-7-2009 13:29:46

Geachte ,
onlangs op de lijst aangevuld,
DJ Marc Dooms,professioneel en meer dan 10 jaar ervaring als full-time DJ
Marc is van Baasrode, en verzorgd meerdere malen per week de muzikale omlijsting op verschillende privé feesten en evenementen, zeker een geslaagd feest!!!!
www.marcdooms.be

dierk

Meld misbruik31-7-2009 14:43:05

Beste Dorien,

Met enige fierheid stel ik u op deze rubriek onze eigen site voor www.studiohappymusic.be,neem gerust een kijkje...wij stellen dit ten zeerste op prijs...vele referentie's op aanvraag verkrijgkaar..Mvg, Dierk Van Paemelen

Nele

Meld misbruik31-7-2009 14:55:03

Hey Dorien

op ons huwelijk is discobar TwoFriends komen spelen. Wij wisten ook eerst niet wie gekozen en het is toch altijd plezanter om op iemand anders zijn ervaring te kunnen afgaan hè. Een ijzersterke aanrader als je't mij vraagt! Ze zijn echt héél goedkoop, je krijgt 2 DJ's voor die prijs en ze zijn aanwezig van vóór de receptie tot het eind van je feest, ongeacht hoe laat het ook wordt, zonder enige opleg dus! Vele anderen vragen een forfait en laten je dan per uur bijbetalen na een bepaald uur... Contacteer ze gewoon eens, ze komen eerst eens langs voor een vrijblijvend gesprekje maar bij ons klikte het meteen! Ik kan je ze dus ook ten stelligste aanraden... ;-)
Hun site: http://www.2-friends.be

Veel succes!
Groetjes
Nele

Imke
4-4-2009
 Meld misbruik31-7-2009 17:30:10

Op ons huwelijk is ook DJ 2 friends geweest en wij hebben niet zo'n goede ervaring met hen. We hadden duidelijke afspraken gemaakt i.v.m. muziek en openingsdans maar hebben deze niet nageleeft. Zo hadden we via mail afgesproken dat onze muziek van de openingsdans pas mochten opzetten op moment dat we klaar stonden op de dansvloer (hadden speciaal danslessen gevolgd). We hebben dit tweemaal nog eens gezegt tijdens het avondfeest en je kan het al raden... ze riepen ons af terwijl de muziek al aan het spelen was. Wij moesten nog van de andere kant van de zaal komen.
We hadden ook gevraagd on zekers geen slagers te spelen enz... en ja ... dit deden ze wel.... ik zou voor een andere DJ gaan!

Imke

Aya

Meld misbruik1-8-2009 9:26:13

Hey Dorien, ik ga dit topic wat volgen, wij trouwen ook in Hof Ter Velden, enkele weekjes voor jullie. En zijn ook nog op zoek naar goede dj, vind het niet zo'n makkelijke zoektocht.

Groetjes,

Aya

LeBart

Meld misbruik1-8-2009 11:37:36

Ik vraag me af hoe je juist de geschikte dj kiest? ...

Makkelijkste manier is natuurlijk als er in je vriendenkring al succesvolle trouwfeesten geweest zijn.
Moet je out-of-the-blue een dj kiezen moet je vooral bij jezelf te rade gaan wat je verwacht van een dj. Er zijn mensen waarvoor het niet uitmaakt wat er gedraaid wordt, als er maar ambiance is. Het gros van de djs kan hier in principe een succesvol feest van maken. In schril contrast daarmee was hier op het forum een dame die op zoek was naar iemand die een hele avond techno wou draaien, weinig tot geen van de gemiddelde trouwfeestdjs zal dit tot een goed einde brengen.
Zo zal je dj technisch beter onderlegd moeten zijn als jullie meer richting dance neigen, terwijl een feest waar meer rock en aanverwante classix de revue passeren minder nood hebben aan mix-virtuosen.

Los daarvan moet je gewoon een goed gevoel hebben bij de dj, ga eens bij de man/vrouw langs. Maak een praatje en pols naar zijn aanpak. Over het algemeen zal je dan al meer dan een globaal beeld hebben wat de dj in kwestie jullie kan bieden en of dat strookt met jullie gedachten van een geslaagde avond.

cheers, LeBart

Hoi Yee

Meld misbruik20-8-2009 12:48:16

Hey Dorien

Wij trouwen ook in Hof ter Velden op 12/06/2010 en zoeken ook nog een DJ. Heb je er al gevonden?

Groetjes

Shum

Dorien
10-7-2010
 Meld misbruik20-8-2009 15:09:15

Hey Shum,
Wij hebben ondertussen al iemand gevonden. We hadden die man al eens bezig gezien op een trouwfeest van vrienden van ons en vonden hem wel goed. Hij heeft wel gene website ofzo. En doet dit ook niet veel meer, vroeger was hij wel constant dj ofzo (hebk gehoord). Ik vond het wel een beetje ne raren toen ik hem belde, maar hij valt goed mee van prijs (300) en draait ook goed naar ons goesting :-)

Groetjes,
Dorien

lyla
30-8-2008
 Meld misbruik30-8-2009 21:24:54

Dorien,
wij hadden op ons huwelijk ook die mannen van 2-friends. echt een aanrader!! maak een bespreking met hen, en je zal merken dat deze professioneel zijn.
veel plezier

jelle

Meld misbruik12-11-2009 22:48:21

beste dorien mijn naam is jelle vdo en heb al sins enkele jaren ervaring met de muziek wereld graag hat ik je mijn voorstel voorgesteld mijn prijs is van 7 tot 4 uur 250 euro al in dit wilt zechen boksen lichten en ook 2 scanners en nog veel meer voor meer info en foto's van onz dj team hat ik jou graag uit genodigd om www.djteamxplosive.be of wel jelle_vdo@hotmail.com graag hat ik u met u huwelijk nog heel veel succes gewenst

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...