Terug naar overzicht
dat klinkt alvast héél leuk, ik wil zeker een verslagje lezen :-)
Hier nog eentje die morgen haar vrijgezellen heeft en ook trouwt op 8 augustus!Mijn instructies: 13u bij mijn ouders zijn. Niks speciaals aandoen, ze KOMEN mij aankleden. Enkel iets voorzien voor 's avonds indien nodig.Het is redelijk ver rijden en hetgeen we overdag gaan doen is iets actief en je moet minstens 1,65m zijn????Oh my god, wat zijn ze van plan???Amuseer je alvast en veel succes volgende week hé (ze voorspellen blijkbaar heeeeeeel goed weer!!)Ans08-08-2009
hihi hier hetzelfde!Wij trouwen ook de 8e en morgen vanaf 12.30u komen de vriendinnen mij halen. Ik moet overdag iets makkelijks aandoen, het is actief en buiten... Rond 18u mag ik mij thuis even opfrissen en om 19.30u gaan we eten en daarna op stap. Moet 's avonds een wit bloesje aandoen, maar krijg daar nog iets over ofzo... Rarara... Ik kijk er al naar uit! ben niet zenuwachtig ofzo, de meisjes weten wel wat ik plezant vind... :)
Ik trouw 7-8-09 heb ook zenuwen tot en met!!! men buik moet dit nog 6dagen volhouden brrrrIk heb een hele grote snoeptaart in vorm van een huweijksbootje moeten verkopen op de vrijgezelenavend!! wel leuk had hieraan 100euro verdiend! :-)
ik trouw ook op 08/08/09 en heb vorige week reeds mijn vrijgezellen gehad!'s morgens ben ik opgehaald en dan zijn we naar aqua sense gereden, dat is een privé relax centrum met zwembad, stoombad, sauna en bubbelbad. Daar heb ik samen met zussen en vriendinnen 3 uur genoten. er stond daar ook een reuze ontbijt klaar.daarna heb ik een worshop paaldansen gekregen. we hebben ons echt zot gelachen, met al die vrouwen rond die paal draaien!wel heel lastig en zeker niet te onderschatten!dan zijn we naar de gentse feesten geweest en daar heb eik een zoektocht moeten doen en kleine opdrachtjes.s avonds was het bij mijn ouders thuis voor iedereen een kaas en wijnavond!Het was echt super, geniet er maar van en nie te zenuwachtig voor volgende week, het lukt ons wel....