TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Lien
26-5-2006
|
27-9-2005 12:12:26
Hallo Debra
Ik weet niet hoe het bij deze winkel is, maar ik moest 50% betalen bij bestelling van mijn jurk.
De rest dan telkens bij pasbeurten of bij afhaling.
Om je even gerust te stellen, ik heb tot nu toe enkel positieve commentaren gehoord van die winkel.
groetjes
Lien 26/05/06
|
|
stefanie
|
27-9-2005 13:20:45
dag debra,
ben onlangs naar het huwelijk van een vriendin geweest en had me nieuwe avondkledij hiervoor aangeschaft in de linea raffaelli winkel te Brugge. Ik was best wel tevreden hoor van de service. De dag waarop ik ben gaan kiezen, hebben ze me wel een voorschotje gevraagd, maar dit lijkt me logisch niet? (denk dat ik zelf mocht bepalen hoeveel, maar heb haar uiteindelijk zelf een voorstel laten doen). De rest heb ik betaald bij mijn 1e pasbeurt, hoewel ik denk dat dit pas hoefde bij de laatste pasbeurt. (had het geld toch bij me en het moest toch betaald worden... )
Voordeel van de linea raffaelli winkel is dat ze een perfect overzicht hebben van alle stoffen in hun atelier, nl hoeveel ze nog in stock hebben van dat maatje en van dat soort stof etc. Ze kunnen bijvoorbeeld in hun atelier een bepaald model aanpassen en laten maken in een andere stof/kleur.
Ga er dus zeker en vast eens langs, maar als je geen speciale wensen hebt en je er niet al te ver vandaan woont, wil ik je ook de raad geven om eens te gaan zien bij Bruidshuis Ellen in Oostburg. Veel keuze daar ook uit de Linea-collectie en bovendien kost het vaak een stukje minder dan in Belgie en de service is er ook prima.
enfin, kwens je heel veel pasplezier! Stefanie (zelf trouw ik pas volgend jaar)
|
|
Valerie
3-9-2005
|
27-9-2005 17:11:04
Ik ben eens gaan passen en ze waren alleszins supervriendelijk.
valerie
|
|
kathleen
9-7-2005
|
27-9-2005 23:19:19
Mijn 'droom'kleed kwam van LINX in Hasselt. Ze hebben ook nog een winkel in Leuven. Ze verkopen beiden de volledige Linea-collectie! Ik betaalde de eerste keer een voorschot en de rest bij afhaling. Veel succes!
|
|
Charline
20-5-2005
|
28-9-2005 11:18:31
FANTASTISCHE WINKEL, MOOIE KLEEDJES, SUPERGOEIE SERVICE!!! Ik ben helemaal zot van de linea stijl. En mijn droomkleedje kwam ook vandaar... Ze zijn altijd heel vriendelijk, tov andere winkels die ik afgelopen heb. Ik ben inmiddels 4.5 maand getrouwd, en mijn kleedje staat nu te pronken op een pop zodat ik er elke dag nog naar kan gaan kijken!! Tis echt prachtig en de mooiste dag van mijn leven als ik het ja-woord gaf... En nu uitkijken naar nog een mooi moment als mijn boeleke in februari wordt geboren. Je kan kiezen voor de betaling, als het vaststaat welk kleed je neemt, betaal je toch best een voorschot hoor. Veel succes
|
|
Debra
11-8-2006
|
28-9-2005 14:38:32
Hallo,
Badankt voor al jullie positieve reacties! Kan al niet wachten tot het 22 oktober is! Ook ik ben helemaal weg van Linea Raffaëlli! Ik hoop echt dat ik daar mijn droomjurk tussen vind!
Voor Charline, Alvast nen dikke proficiat met de kleine spruit!
Grtz Debra
|
|
Sophie
24-9-2005
|
30-9-2005 21:39:04
Hallo Debra,
Ik kan deze winkel enkel maar aanraden. Ik ben vorige week zaterdag getrouwd en mijn kleedje kwam van bij Linea in Brugge. De verkoopsters zijn echt schatten van dames, altijd even vriendelijk. Toen ik op het einde ging kwamen ze zelfs vriendschappelijk over en kreeg ik klinkende zoenen. Ze hebben mij echt verwend. Het voordeel is: daar hebben ze alle Linea jurken, weten ze welke stoffen er het beste bij jou passen, enz... Ik ben blij dat ik daar geweest ben en zou het iedereen aanraden.
Ik ben nog in 2 andere winkels geweest maar keerde al snel terug naar Linea in Brugge
Groetjes en succes!
Sophie
|
|
tamara
26-5-2006
|
12-10-2005 19:56:59
Hey Debra, ik ben superpositief over die winkel, had er gisteren een afspraakje om m'n bruidsjurk te gaan passen, ze waren echt supervriendelijk. Ze namen echt de tijd en waren heel eerlijk met wat je het beste stond en wat niet. Had m'n droomjurk al op een uurtje gevonden, snel e! De kostprijs van m'n jurk was 1073euro +een sjaaltje van rond de 40euro? Heb een voorschotje van 300euro moeten betalen en de rest van het bedrag moet ik betalen bij afhaling van de jurk. Echt waar, je gaat een toffe dag beleven hoor, geniet maar van je pasbeurt, tis echt zalig, laat iets weten e, jimtam_4@hotmail.com. Wij trouwen op 26 mei 2006 en jullie?
|
|
Zarah
24-6-2006
|
13-10-2005 12:29:46
Hey Tamara,
Ik heb vrijdag ook een afspraak in Brugge voor de 1ste keer te passen. Hopelijk vind ik ook zo vlug mijn droomkleed als jij. Weet je soms als je daar met Visa kunt betalen?
Wij trouwen op 24-06-06.
Groetjes,
Zarah
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|