Terug naar overzicht
Hey Daisy,Ik heb Nuira L'Artiste genomen om mijn make up te verzorgen en ook mijn haar op te steken. Ik heb al heel veel positieve reacties over haar gehoord. Ik heb een paar dagen geleden mijn proefsessie gehad en ik moet zeggen dat ik SUPER tevreden ben. Last but not least, ze is supervriendelijk en ze heeft me nog eens make up tips gegeven. Check het eens: make_up_artista@hotmail.comGroetjes en succesLola
daisy gaat naar kris die heeft mijn haar ook gedaan voor een schappelijk prijs. make up aan huis ken ik niemand maar in halle dicht bij de kerk aan die parking waar de markt en de kermis staan die gaan voor huwelijke vroeger open en zijn uw uitnodigen al klaar?groetjesmelissa
Bij mij komt Lida van Cocoon op de Halleweg...http://www.cocoon-esthetiek.be/index.html
@ melissa,ik zal eens gaan horen als ik naar de zonnebank ga, is er toch kort bij.de uitnodigingen zijn net allemaal de deur uit.de bevestigingen komen al vlotjes binnen.mijn kapster komt aan huis, is mijn beste vriendin.Wanneer trouw jij?ben jij ook van Halle?@ Arianne,bedankt voor de tip.heb ze gebeld en heeft die dag cursus, ze was wel supervriendelijk.héél veel succes hé , zaterdag.laat je nog even weten om welk uur je in de baseliek trouwt , dan kom ik misschien eens piepen.trouw je ook in het stadhuis van Halle?groetjes Daisy25/09/2009
HeyKijk eens op www.mayastyling.be . Het proefdraaien was super, ze deed me stralen. Succes
Hallo!Neem eens een kijkje op www.trouwmakeup.be of www.levisage.be .Ze komen aan huis.Lieve groetjes,Caroline
www.I-shadow.be groetjes