Nu Online
Momenteel zijn er 375 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

gedichtje huwelijkskaartje

31-7-2009 21:12:42
Graag had ik even jullie mening geweten over dit gedichtje.

Ja
Het is echt waar
wij gaan trouwen met elkaar
20/08/10 is de dag
dat wij elkaar het ja-woord geven met een lach
wij vinden het heel fijn
als u daarbij kan zijn
wat wij al heel lang weten
willen wij nooit meer vergeten
wij blijven voor altijd bij elkaar
en dat bezegelen met ringen lijkt ons een mooi gebaar.

Bedankt voor de eerlijke meningen

Danitsia
10-9-2010
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 489

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik31-7-2009 22:47:11

Schoon. Maar nu enkele vragen. Ga je de plaatsen waardat je trouwt en de feest geeft er ook nog achter zetten? Het is nu al een vrij lang tekstje. Gaat het dan niet wat veel worden? Misschien iets inkorten? Of met een kaart uit verschillende delen werken? Dan staat hier en daar wat.

groetjes, Carolina

tami
26-6-2010
 Meld misbruik1-8-2009 8:48:33

Beste Danitsja,

poësie is best en soms ook heel mooi maar jouw rijmpje mist maturiteit (niet boos worden, ik zeg dit echt niet om je te kwetsen maar omdat ik het eerlijk denk). Het klinkt zo naïef. Trouwen doe je toch altijd "met elkaar", of niet ?
Doordat het in rijmvorm staat, mist de ernst van je huwelijksaankondiging helemaal zijn doel, vind ik.
Als je graag een liefdesgedicht op je uitnodiging wil, zoek er dan bv. eentje in een boek met liefdesgedichten van diverse dichters. Dit kan je in een bibliotheek vragen.
Je vroeg om een eerlijke mening, ik geef je die. Je doet er verder mee wat je wil, dat spreekt vanzelf.

Groetjes

elise
12-7-2013
 Meld misbruik1-8-2009 9:38:56

Hey meid,

Ik vind het wèl een mooi en origineel gedichtje! En als jullie plaats genoeg hebben op de uitnodiging, zou ik dit gewoon doen! Da's een keer iets anders dan die stijve uitnodigingen waarin Mr en Mevr x en Mr en Mevr Y aankondigen dat A en B gaan trouwen.

xxx

Danitsia
10-9-2010
 Meld misbruik1-8-2009 9:53:03

Nee hoor ik ben niet kwaad,ik weet zelf nog niet zeker of ik dit ga gebruiken.

Ik zou het gedichtje op de linkerkant van de binnenzijde zetten.En dan de andere informatie op de rechterkant.

groetjes Danitsia

anja
7-8-2009
 Meld misbruik2-8-2009 18:54:32

ik vind het een mooi gedichtje en denk wel dat het mooi zal zijn als je het op 1 zijde van het kaartje zet zoals je hieronder schreef

Ibe
22-5-2010
 Meld misbruik3-8-2009 19:41:49

Leuk gedichtje maar ik zou het een beetje door elkaar gooien:

Wat wij al heel lang weten
willen we nooit meer vergeten
wij blijven voor altijd bij elkaar
en dan bezegelen met ringen lijkt ons een mooi gebaar.

Naam & Naam
Het is echt waar, wij gaan trouwen met elkaar

20/08/2010
is de dag dat wij elkaar het ja-woord geven
wij vinden het heel fijn als u daaerbij kan zijn...(en dan plaats en uur van gelegendheid)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info