Terug naar overzicht
Schoon. Maar nu enkele vragen. Ga je de plaatsen waardat je trouwt en de feest geeft er ook nog achter zetten? Het is nu al een vrij lang tekstje. Gaat het dan niet wat veel worden? Misschien iets inkorten? Of met een kaart uit verschillende delen werken? Dan staat hier en daar wat. groetjes, Carolina
Beste Danitsja,poësie is best en soms ook heel mooi maar jouw rijmpje mist maturiteit (niet boos worden, ik zeg dit echt niet om je te kwetsen maar omdat ik het eerlijk denk). Het klinkt zo naïef. Trouwen doe je toch altijd "met elkaar", of niet ?Doordat het in rijmvorm staat, mist de ernst van je huwelijksaankondiging helemaal zijn doel, vind ik. Als je graag een liefdesgedicht op je uitnodiging wil, zoek er dan bv. eentje in een boek met liefdesgedichten van diverse dichters. Dit kan je in een bibliotheek vragen. Je vroeg om een eerlijke mening, ik geef je die. Je doet er verder mee wat je wil, dat spreekt vanzelf. Groetjes
Hey meid, Ik vind het wèl een mooi en origineel gedichtje! En als jullie plaats genoeg hebben op de uitnodiging, zou ik dit gewoon doen! Da's een keer iets anders dan die stijve uitnodigingen waarin Mr en Mevr x en Mr en Mevr Y aankondigen dat A en B gaan trouwen. xxx
Nee hoor ik ben niet kwaad,ik weet zelf nog niet zeker of ik dit ga gebruiken.Ik zou het gedichtje op de linkerkant van de binnenzijde zetten.En dan de andere informatie op de rechterkant.groetjes Danitsia
ik vind het een mooi gedichtje en denk wel dat het mooi zal zijn als je het op 1 zijde van het kaartje zet zoals je hieronder schreef
Leuk gedichtje maar ik zou het een beetje door elkaar gooien:Wat wij al heel lang wetenwillen we nooit meer vergetenwij blijven voor altijd bij elkaaren dan bezegelen met ringen lijkt ons een mooi gebaar.Naam & NaamHet is echt waar, wij gaan trouwen met elkaar20/08/2010 is de dag dat wij elkaar het ja-woord gevenwij vinden het heel fijn als u daaerbij kan zijn...(en dan plaats en uur van gelegendheid)