Nu Online
Momenteel zijn er 622 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

guy v aalst- ludwigs dj

31-7-2009 21:49:15
Hallo iedereen,

Heeft iemand ervaring met deze 2 DJ's? We willen vooral iem die 80-90-20000 draait...

WIe raden jullie specifiek aan van deze organisatie, want ze hebben wel verschillende DJ's!

Ines
10-4-2010
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1138

Dorien

Meld misbruik1-8-2009 2:37:13

Heykes Ines.

Wij hebben dj Christiaan van Klimaxs music.
Die speelde vroeger bij Ludwigs en was toch 1 van de beste bij hen.
Kijk anders es op zijn site www.klimaxsmusic.be

Wij trouwen in hotel Beveren waar hij huis dj is en Ludwigs niet meer !

Dorien

Marc

Meld misbruik1-8-2009 6:56:37

Dag Ines,

DJ Marc Dooms was ook DJ Bij Ludwigs
maar is nu al meer dan 10 jaar zelfstandige full time DJ ,hij is van Dendermonde, dus zeker en vast een geslaagd feest door een jarenlange ervaring.
www.marcdooms.be

annelies
17-7-2010
 Meld misbruik1-8-2009 8:49:58

Beste,

Mijn broer trouwde met een DJ van Guy van Aelst en wij waren daar zo tevreden over dat hij nu op onze trouw zal spelen.
Hij speelde alle soorten muziek maar houdt vooral rekening met wat jij wil ...

Groetjes

Annelies

funfoto

Meld misbruik1-8-2009 9:57:10

Ines
10-4-2010
 Meld misbruik1-8-2009 13:55:25

Beste Annelies,

Welke DJ heb je dan juist gekozen? We willen iemand die echt de liedjes speelt die de gasten, de familie en wij leuk vinden. De DJ is zowat de belangrijkste speler vd avond... dus het moet jusit zijn :)...

Ben eigenlijk nog nooit naar een trouwfeest geweest waar er de ambiance is ingebracht door de DJ dus vandaar beetje de schrik...

Alvast bedankt iedereen!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...