Terug naar overzicht
Proficiat!!Prachtige foto's trouwens!
Heel mooie foto's, heel mooi kleed.Proficiat!
Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk ! Jullie zagen er beiden zooo gelukkig en zo mooi uit ! And the best is still to come : jullie kerkelijke bruiloft. Dat belooft, als we de foto's van de burgertrouw zien ! Ik wens jullie alvast en van ganser harte een prachtige dag toe, met veel emotie, een en al blijheid en een paar zonnestralen om jullie geluk te bezegelen ! Nog maar 21 daagjes te gaan, dus ? Aftellen maar ! Wij duimen vast voor wat mooi weer :)Groetjes
Over stralen gesproken: prachtig!Proficiat!!!
Hallo,Jullie zagen er erg gelukkig uit.Proficiat.Vraagje: waar heb je uw tafeldecoratie gekocht. Was tof en zou dit ook wel willen.Wij trouwen volgende week zaterdagGroetjes
Waaauwww !! Je straalt echt in dat kleedje!!! Prachtig!Jullie stralen gewoon liefde uit ..Dat belooft voor jullie kerkelijk huwelijk!Geniet er maar van !!Wij nog 13 daagjes op teller ..Lindsey
Ohja, is dat jullie kindje?? Ze ziet er zo schattig en gelukkig uit :)
Echt mooie foto's! Jullie zagen er allebei stralend uit, en zo gelukkig! Ik ben benieuwd naar hoe je trouwkleed eruit gaat zien. Zeker verslagje en foto's posten he. Geniet ervan, het is om voor je het weet! Mevrouw Cox (reeds 42 dagen gehuwd)carolienenkristof.onzetrouwpagina.comMocht je onze foto's willen zien, er staat een link op de website.
Dag dames, bedankt voor de reacties! Om nog even te antwoorden. Mijn tafeldecoratie (tafellakens en stoelen) heb ik gehuurd en de rst komt van de Ava. En da mooie kindje is niet van mij, dat is van een patiënt van mij, maar het voelt wel aan alsof het van ons is!