Terug naar overzicht
Hey Kitty,Dat vond ik ook het moeilijkste van de hele mis. Wij hadden als een instrumentaal intredeliedje: Love theme from Romeo & Juliet versie van André Rieu. Als uittredeliedje wilden we eigenlijk Declaracion de Amor van The Dinky Toys maar we hebben dat nergens meer gevonden(ik was ook wel wat laat beginnen zoeken). Hebben dan maar I'm alive van Céline Dion genomen.Groetjes,Krista
voor intrede kiezen wij voor de instrumentale muziek uit LOTR. Als uittrede lied zullen wij " I will follow him" uit Sister Act nemen.Zowat alle muziek (kerk en intrede feestzaal, aanbrengen bruidstaart, openingsdans,...) is bij ons filmmuziek.grtz
die keuze was hier erg moeilijk.maar hebben eindelijk de knoop doorgehakt als intredelied word het : Bach - Suite Orchestral nr 3en uittrede wisten we eigenlijk al lang: love and marriage van frank sinatra vinden we lekker luchtig, doet ons steeds denken aan de serie van de bundy's
Hallo Kitty,al eens geluisterd naar Die Moldau van Bedrich Smetana ? Als intredelied is dit best mooi. In hetzelfde genre heb je ook het Pianoconcerto n° 21 in C major van Mozart (Elvira Madigan), dit is wel heel langzaam.Als uittredelied kan je de ouverture van 'Le nozze di Figaro' van Mozart eens beluisteren. Heel toepasselijk voor de gelegenheid :) Ofwel : De lente uit De 4 seizoenen van Vivaldi. Je kan ze allemaal op YouTube terugvinden. Dit is natuurlijk wel klassiek.Groetjes
Hey Kitty,Als intrede hebben ze mij al een paar keer gevraagd muziek uit "Amélie Poulain" te spelen op de piano. Beluister maar eens "La Dispute" en "La Valse d'Amélie". Supermooi!Als je een organist hebt, kan je natuurlijk altijd de Bruiloftsmars van Mendelssohn vragen. Toepasselijker en meer cliché kan haast niet :)