Nu Online
Momenteel zijn er 616 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

muziek mis

1-8-2009 14:44:52
hoi
ik wou beginnen aan de muziek vr huwelijksmis te zoeken maar vind dit echt niet simpel.zoek nog in-en uitredelied maar wil echt iets origineels.als intredelied iets moois instrumentaal en als uittredelied iets leuks en plezant.iemand leuke ideeen?

thanx

kitty
17-4-2010
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 497

Krista

Meld misbruik1-8-2009 15:08:52

Hey Kitty,

Dat vond ik ook het moeilijkste van de hele mis. Wij hadden als een instrumentaal intredeliedje: Love theme from Romeo & Juliet versie van André Rieu. Als uittredeliedje wilden we eigenlijk Declaracion de Amor van The Dinky Toys maar we hebben dat nergens meer gevonden(ik was ook wel wat laat beginnen zoeken). Hebben dan maar I'm alive van Céline Dion genomen.

Groetjes,
Krista

SOFIE

Meld misbruik1-8-2009 15:58:30

voor intrede kiezen wij voor de instrumentale muziek uit LOTR.
Als uittrede lied zullen wij " I will follow him" uit Sister Act nemen.
Zowat alle muziek (kerk en intrede feestzaal, aanbrengen bruidstaart, openingsdans,...) is bij ons filmmuziek.

grtz

kelly
8-8-2009
 Meld misbruik1-8-2009 16:08:57

die keuze was hier erg moeilijk.
maar hebben eindelijk de knoop doorgehakt als intredelied word het : Bach - Suite Orchestral nr 3
en uittrede wisten we eigenlijk al lang: love and marriage van frank sinatra vinden we lekker luchtig, doet ons steeds denken aan de serie van de bundy's

tami
26-6-2010
 Meld misbruik1-8-2009 17:19:32

Hallo Kitty,

al eens geluisterd naar Die Moldau van Bedrich Smetana ? Als intredelied is dit best mooi.
In hetzelfde genre heb je ook het Pianoconcerto n° 21 in C major van Mozart (Elvira Madigan), dit is wel heel langzaam.
Als uittredelied kan je de ouverture van 'Le nozze di Figaro' van Mozart eens beluisteren. Heel toepasselijk voor de gelegenheid :)
Ofwel : De lente uit De 4 seizoenen van Vivaldi. Je kan ze allemaal op YouTube terugvinden.
Dit is natuurlijk wel klassiek.
Groetjes

Tine
28-8-2010
 Meld misbruik2-8-2009 23:07:01

Hey Kitty,

Als intrede hebben ze mij al een paar keer gevraagd muziek uit "Amélie Poulain" te spelen op de piano. Beluister maar eens "La Dispute" en "La Valse d'Amélie". Supermooi!
Als je een organist hebt, kan je natuurlijk altijd de Bruiloftsmars van Mendelssohn vragen. Toepasselijker en meer cliché kan haast niet :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...