Terug naar overzicht
ik heb ook men kleedje vandaar! set 63 maar heb de juwelen veranderd voor andere juwelen van linea, Ik heb niets van stola ofzo voorzien, vind het vee eleganter zonder, en wij trouwen vrijdag dus tgaat warm genoeg zijn :-)
halloik heb nummertje 52Schoooooooone collectie hé ;-))mag 10/10 terug om te passenhogh , wat verlang ik alIsabel12-12-09
ik trouw pas in 2010, eind augustusmijn favoriet is net als jij set 54, heb het nog niet gepast maar wacht nog even op de nieuwe collectie zodat ik alles samen kan passenmaar denk dat het toch deze gaat worden, meestal blijf je toch bij je eerste keuzewaar heb jij je kleed gekocht?ik ga passen in hasselt
Dag Daniella,Ik trouw ook pas volgend jaar in augustus, de 21ste :-)En jij?Ik ben een maand geleden eens gaan passen omdat ik echt niet meer kon wachten! Ik deed het aan en was onmiddellijk verkocht!Ik mag wel nog altijd wisselen als ik in de nieuwe collectie een mooiere jurk zou zien. Ik ben in Hasselt gaan passen, mooie winkel en vriendelijke mensen!Groetjes
Hallo ik trouw ook volgend jaar 26 juni. welke jurk is dat set 54?