TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Karmen
29-5-2010
|
2-8-2009 17:29:07
Dat lijkt me abnormaal duur, gezien bij 55O euro betalen van 's ochtends tot de openingsdans!
|
|
Karmen
29-5-2010
|
2-8-2009 17:29:47
Vergeten te zeggen dat deze prijs exclusief albums is, maar dan nog is dit toch wel erg duur, volgens mij...
|
|
Tine
28-8-2009
|
2-8-2009 17:30:45
Hei, Wij betalen 1500 voor foto's vanaf de aankleding van de bruid tot de receptie, inbegrepen is een album normaal formaat, vervoer,... Tine 28/08
|
|
Katrien
22-8-2009
|
2-8-2009 17:31:51
Dit is echt belachelijk duur. Foto's zijn heel belangrijk maar vergeet iet dat je niet elke dag in die album kijkt en na verloop van tijd kijk je r helemaal niet meer in. Er zijn nog andere die veel minder vragen en die zeker even goed zijn. Nog even verder zoeken zou ik zeggen.
|
|
Ines
10-4-2010
|
2-8-2009 17:42:54
Ik weet wel dat hij echt goed is en hij blijft tot 's nachts ( is toch 15uur bezig dan en heeft goede ideeen...)
Toch graag nog even jullie reacties want is wel een hap uit het budget en mijn ouders vinden dit ook wel echt duur...
|
|
Kathleen
22-5-2010
|
2-8-2009 17:46:39
Dit is veeeeeel te duur! Echt meisje doe dat niet, je kan het aan de helft van de prijs krijgen. Bewaar die centjes voor iets anders bij je huwelijk of eventueel voor de huwelijksreis. Ik heb nog geen fotograaf gevonden maar wij willen er iets van een 1500 euro maximum aan besteden. Ok het is de herinnering van je dag maar vergeet niet dat je je trouwalbum niet alle dagen, laat staan weken bekijkt hé.
groetjes, kathleen
|
|
Keshia
26-5-2018
|
2-8-2009 18:16:29
Bij ons komt het op 1400 euro met album, vervoer enz inbegrepen. Hij komt vanaf het aankleden en blijft tot aan de receptie. Weet wel niet op hoeveel de dvd met foto's komt, maar die zou ik toch ook graag hebben.
Groetjes Keshia. 17/07/2010
|
|
Tieneke
14-5-2010
|
2-8-2009 18:23:25
Dag Ines, 3500€ is volgens mij echt te duur...
Onze fotograaf vraagt 1200€. Hierbij is inbegrepen: - aankleding bruid, wettelijk en kerkelijk huwelijk (al dan niet op dezelfde dag), trouwreportage en receptie - 100-tal foto's worden in het trouwboek geplakt (echte foto's, geen fotopagina's) - eventueel bedankkaartjes voor de gasten met een foto uit de trouwreportage aan het einde van de avond (kleine meerkost à 1,5€ per kaartje)
Als je interesse hebt in onze fotograaf, kan je een mailtje sturen naar tienekeprinse@hotmail.com
Groetjes, Tieneke
|
|
Ines
10-4-2010
|
2-8-2009 18:38:24
Ik zou wel iemand willen die tot 's nachts blijft ( dat ik van avondfeest ook foto's heb...)
|
|
Inge
23-5-2009
|
2-8-2009 18:42:23
Hoi,
Idd, zoals de rest zegt, veel te duur.
Wij hadden Wouter van ArtXpo: www.artxpo.be . Wij hebben hem vorig jaar vastgelegd voor ons huwelijk op 23/5, sindsdien is zijn tarief ook licht gestegen, maar je krijgt de foto's ook op DVD. Kijk maar eens naar de prijslijst op zijn site, daar vind je ook voorbeelden.
Wij zijn alvast heel tevreden, we hebben spontane foto's, niks geposeerd (buiten hetgeen je wil natuurlijk). Hij doet ook een pré-shoot om aal elkaar gewend te geraken en je betaalt 1 keer vervoersonkosten.
Onze gasten hebben ons meermaals gezegd dat hij nogal foto's gemaakt heeft, wij hebben dat echter niet opgemerkt, hij houdt zich echt op de achtergrond. Maar zijn foto's spreken...
Groetjes,
Inge
|
|
Inge
23-5-2009
|
2-8-2009 18:45:10
Ik lees net je laatste reactie, Ines.
Tegen een kleine meerprijs, blijft Wouter ook tot als het avondfeest bezig is. Wij hebben hem aan een grote tafel van neven en nichten bijgezet. Hij is lang gebleven hoor. Als je weet dat wij van Hasselt zijn, ons feest was in Bokrijk en hij woont in Brakel...
Groetjes!
Inge
|
|
liesbeth
7-5-2010
|
2-8-2009 19:31:21
amai wat eene prjs, verschiet er nogal van. Ik heb een fotograaf voor 530 euro Met album, dvd, blijft tot aan receptie. Fotograaf schoot in heusden. Denk dat hij ook verplaatsingen doet. XXX Liesbeth 7/05/2010
|
|
KARIN
22-5-2010
|
2-8-2009 19:50:33
Dat is echt belachelijk veel, als ik jou was zou ik nog wat verder zoeken. Wij betalen 1100€ van ochtend tot receptie, indien langer is er een meerprijs, maar zeker geen 2000€. De foto's in een album en op dvd. Grtjs Karin Veel succes met zoeken
|
|
Evie
31-7-2010
|
2-8-2009 20:37:00
Hallo,
Wij zitten waarschijnlijk rond 1200 a 1300€. Hier zitten de verlovingsshoot, uitnodigingen, digitale album, een kleine minder luxueuze album voor mijn ouders en een foto om de dag zelf af te geven in. Ook de bedankingskaartjes geven we op de avond zelf af en hij komt van 's morgens tot 's avonds na het de openingsdans. Dus het lijkt me heel erg veel als je ziet wat wij ervoor krijgen...
Groetjes, Evie
|
|
Evie
31-7-2010
|
2-8-2009 20:38:03
Oh ja, en 100 afdrukken, alle foto's in origineel formaat op dvd en een selectie op een website...
|
|
Cindy
22-8-2009
|
2-8-2009 21:19:08
Hallo Ines,
500 euro (+ mee aan tafel eten) houdt in: - vanaf aankleden (of sminken) tot 1 uur á 2 uur 's nachts - dus ongeveer 16 uur aanwezig - kerk, gemeentehuis, receptie, trouwfoto's, openingsdans, dansfeest,... alles eigenlijk - geen boek - zelf keuze om later af te laten drukken - wel fotoslideshow van +- 20 minuten (overzicht van de dag), ook exemplaar voor ouders en schoonouders - geen gesleur met boek, dvd in handtas en overal te bekijken - alle foto's in hoge resolutie op dvd - incl. vervoerskosten - afgesproken prijs blijft, geen bijkomende kosten meer achteraf.
Groetjes,
Cindy 28/08/2009 cindy.nies@pandora.be
|
|
Kim
|
2-8-2009 23:38:33
|
|
Leen
|
3-8-2009 8:09:19
|
|
Sofie
19-9-2009
|
3-8-2009 9:29:52
Redelijk duur toch ? Wij betalen € 1.500. Hij gaat met mij mee naar kapper en blijft tot openingsdans, dus hij zit mee aan tafel. In de zaal zelf gaat hij zelfs een apart "studiootje" voorzien voor koppels die een ogenblikje met de fotograaf willen ;-) Avond zelf geven ook nog foto aan onze ouders, album zit er in, alle foto's op dvd en een tijdelijke website. Wij vonden de onze al prijselijk genoeg, maar beseffen wel wat we in de plaats gaan krijgen ;-) € 3.500 vind ik echt wel veeeeeeel geld en meestal ben ik degene die niets te duur vind ;-)) Groetjes
|
|
tami
26-6-2010
|
3-8-2009 10:57:31
Beste Ines,
ik vrees dat niemand hier zulk een waanzinnig hoog bedrag voor een fotograaf betaalt. Leen merkt heel terecht op dat wie natuurlijk gek genoeg is om zo'n prijs te betalen, er voor zorgt dat er fotografen blijven rondlopen om zulke prijzen te vragen. Deze man zou ik nooit inhuren, al ging het om de koning van België in hoogsteigen persoon ! Teveel is gewoon teveel. En dat wekt bij mij slechts wantrouwen...
Groetjes
|
|
Sofie
|
3-8-2009 11:08:55
Zoals iedereen hier al zei: véééééééél te duur!!! Zeker niet doen, je kunt voor dat bedrag al op huwelijksreis naar Cuba bvb!!!
Wij hebben ook Jef Celen voor 550 euro maar de meesten schommelen rond de 1500 met album bij Meer zou ik echt niet geven hoor!
Sofie 15/05/10
|
|
Tina
1-5-2010
|
3-8-2009 11:32:43
Hallo Ines,
Laat je hierin vooral niet vangen !!! Een trouw is al duur genoeg, hou die centjes voor iets anders. Wij betalen 1500 € voor : - fotoshoot van hele dag (+ namiddag ervoor want de trouwen voor de wet de dag ervoor) - 2 x verplaatsingkosten er dus in - Trouwboek met 100 foto's (fotobladen, dus geen geplakte foto's)+ een grote foto op de kaft. - 50 bedankkaartjes op het feest nog geleverd
Voor een kleine meerprijs blijven ze ook nog voor de openingsdans en het dansfeest.
Wij doen nog een apparte shoot voor foto's voor onze uitnodigingen voor 80 €
Groetjes,
TINA 1.05.2010
|
|
Evelien
17-10-2009
|
3-8-2009 15:14:06
wat een belachelijke hoge prijs! Zeker niet doen, en kijk eens verder. Fotografen genoeg.
|
|
Ibe
22-5-2010
|
3-8-2009 19:24:22
En wat mogen die wensen van jou dan wel zijn, want 3500 euro is echt wel een belachelijk hoge prijs!!! Ik denk dat de gemiddelde fotograaf voor hetgeen jij hier opnoemt tussen de 1000 en 1500 vraagt.
De onze komt van 's morgensvroeg tot na de openingsdans, krijgen ALLE foto's in origineel formaat op harde schijf (kan je dus zelf naar hartelust foto's laten afdrukken en vergrotingen laten maken) en een DVD met +/-200 bewerkte foto's voor...400 EURO! Een album gaan we zelf doen maar ik dacht dat zijn albums ook niet zo schandalig duur waren.
Ik heb zeker 20 fotografen gecontacteerd en offertes laten doormailen...ik heb prijzen gekregen tussen de 400 en 1500 euro (voor ongeveer hetzelfde)
|
|
Ines
10-4-2010
|
3-8-2009 20:02:05
Uiteraard vond ik de prijs ook hoog, vandaar dat ik eens kwam vragen wat jullie dachten...
Ik had al vaker gehoord tussen 500 en 1500 zonder album, maar blijkbaar zijn er ook die voor die prijs inc album zijn...
|
|
Ines
10-4-2010
|
3-8-2009 20:06:28
ibe,
Heb geen speciale wensen. Ik wou een fotograaf van aankleden tot na openingsdans en uiteraard foto's op dvd en een album.
Ik heb die fotograaf geselecteerd omdat ik bij zijn foto's een wow effect had, dat ik bij het bekijken van portfolio's van andere fotografen niet had... Ik had zoiets van dit is de fotograf die ik zoek... Zeer spontaan, zeer mooie perspectieven, goede ideeen...
Maar idd de prijs is waarsch veel te hoog nadat ik jullie reacties lees... Ik zal mijn zoektocht nog moeten verderzetten
|
|
Kim
|
3-8-2009 21:30:04
|
|
Lies
15-5-2010
|
4-8-2009 0:14:32
Ik ken mensen met meer dan 20 jaar ervaring die nog zoveel niet vragen ... Dit vind ik wel extreem veel hoor ... 'k zou zeggen boek er een mooie reis mee. Daar ga je meer aan hebben, uiteindelijk belanden die foto's toch in een album in de kast en eentje of twee ad muur ...
|
|
Marijke
|
6-8-2009 10:38:09
Ben zelf beroepsfotografe, 3500€ is inderdaad veel geld en daar heb je bij mij al heel héél wat voor. Maar je kan niet zomaar zeggen dat dit TE duur is. Welk soort album heb je? Digitaal, ingeplakt? Is de kaft in kunstleder, echt leder, mettalic,....? Hoe groot zijn twee grote foto's? Staan die foto's op dvd in hoge of lage resolutie? Moet die fotograaf ver rijden,..... Bij mij kost het 1400€ à 1500€ voor een hele dag fotograferen tot na de receptie. Dus klaarmaken,gemeente,kerk,locatiefoto's, receptie. + een ingeplakt of digitaal afgewerkt album en wat bedankingskaartjes. Hier heb je geen cd bij Maar in het album kan je bijvoorbeeld al veel duurder gaan als je dat wil. Daar hangt ook veel af van het materiaal van de kaft. Meer pagina's, meer foto's, eventueel bewerkte foto's,.... 3500€ is dus duur maar als je niet gezien hebt wat je daarvoor krijgt kan je moeilijk een mening geven hierover. Anderzijds zijn er 'fotografen' die voor 500€ een cd'tje geven en de kous is daarmee af. Persoonlijk zou ik dit nooit doen. Ik wil niet dat mijn foto's afgedrukt worden in het Kruidvat of Hema ofzo. Want jawel, vergelijk is een foto die degelijk afgeprint is met een hele goeiekope print. Je zal het verschil direct merken. Kwaliteit betaal je altijd hoor. Dat is niet alleen met foto's maar met alles zo.Maar alles hangt natuurlijk af van hoeveel belang je zelf aan kwaliteit hecht als klant. Dit heeft natuurlijk niets te maken met het vorige maar ik vermeld het even. Vergeet niet dat je bij een beroepsfotograaf ook albums, kaartjes,.. kan krijgen die je nooit bij ava of makro of weet ik veel zal kunnen kopen. Ik verkoop ook kaders en heb hiervoor een drietal firma's. Eentje ervan maakt goedkopere kaders, die je ook zal vinden bij blokker ofzo. De twee andere zal je enkel bij beroepsfotografen vinden. Die goedkope firma koop ik niet meer aan. Als je de kaders vergelijkt merk je direct waar het verschil in prijs ligt. Afwerking, soort hout, het glas,... Ik wil maar zeggen. Alles heeft zijn prijs en kwaliteit betaal je. Ik spreek hier nu over albums en kaders natuurlijk.(niet over fotograferen) Wat ik wil aantonen is dat je geen mening kan geven over die 3500€ als je zelf niet gezien hebt wat je daarvoor krijgt. Het kan dus veel te duur zijn maar het kan ook een correcte prijs zijn. Mvg
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|