Nu Online
Momenteel zijn er 377 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog 300 dagen :)

2-8-2009 17:33:02
Het is vandaag nog exact 300 dagen wachten op onze trouwdag, 29 mei 2010!

Hebben jullie andere bruidjes voor die periode al veel kunnen vastleggen?

Wij zaal, DJ, fotograaf & sinds kort ook mijn kleed, maar daar blijft het voorlopig bij.

Ook al een beetje met de uitnodigingen bezig, aangezien mijn zusje ze als grafisch ontwerper zal maken.

Voor de kerk trouwen doen we wel niet, dus alles wat daarbij komt kijken, valt gelukkig al weg! :)

Karmen
29-5-2010
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 472

Sharon
29-5-2010
 Meld misbruik2-8-2009 19:43:16

Bij ons ook nog 300 dagen op de teller!!
Wij hebben ook al zaal, dj, fotograaf, kerk, stadhuis, kleed, vervoer en dit is het zoal denk ik. Welke uitnodigingen we willen weten we echt nog niet...

Het mag wel beginnen komen ze, verlang zo!!

kim

Meld misbruik2-8-2009 20:16:39

Hoikes
Wij trouwen zelfs nog twee weekjes vroeger. Ook bij ons al een aantal grote dingen in orde: zaal, kerk, vervoer, ceremoniemeester en dj. Verder gaan we nu ook stilaan de andere dingen terug wat bekijken he, al is er natuurlijk nog tijd (spijtig genoeg, want kijk er toch erg naar uit zo hoor :p).
Voor meer info of ideetjes allen van harte welkom op onze trouwsite: http://tomenkim.onzetrouwpagina.com (vergeet het gastenboek niet :))

Groetjes Kim 15.05.2010

Sofie
29-5-2010
 Meld misbruik3-8-2009 1:58:00

Hey,

Wij trouwen ook 29 mei 2010. Maar dat lijkt soms nog zo ver weg...
Bij ons ligt de zaal vast,de traiteur, de fotograaf, de DJ, de uitnodegingen worden ook door een kennis ontworpen en zij is er mee bezig, de voorganger van de viering ligt ook al vast, want wij trouwen niet voor de kerk maar geven een viering in de tuin.
En sinds vorige week heb ik ook m'n kleed besteld, waar ik echt heeeeeeeeeeel blij mee ben en echt niet kan wachten om hem aan te doen.
Het gemeentehuis wel nog niet, omdat dat maar 6 maand op voorhand kan, wat me eigenlijk wel wat zorgen baart. Stel dat ze toch geen plaast hebben of zo...

Groetjes Sofie

tania
31-5-2014
 Meld misbruik3-8-2009 9:53:58

hey wij trouwen een maandje na jullie bij ons is al vastgelegd
de zaal
cermonie en de auto's
traiteur
de kerk
fotograaf en videograaf

Tina
1-5-2010
 Meld misbruik3-8-2009 11:39:15

Voor ons is het nog 271 daagjes ! Wij trouwen op 1 mei 2010.

Hier ook al wat voorbereidingen die getroffen zijn :

- zaal met catering
- Gemeentehuis
- Fotograaf
- Uitnodigingen zijn bijna rond
- pastoors voor de gelofte (wij doen geen kerk)
- life muziek voor bij de gelofte
- bedank cadeautjes
- decoratie besteld voor de tafel indeling
- iemand voor haar en maquillage geboekt
- mijn kleed ga ik zondag bestellen !!!!!

Ben nu volop met juwelen bezig.
Het lijkt nog lang, maar de tijd gaat zo snel (gelukkig).

Veel succes nog !

TINA

Ibe
22-5-2010
 Meld misbruik3-8-2009 19:18:14

Bij ons nog 292 dagen op de teller, dus 22 mei; bij ons liggen zaal, kerk, fotograaf, live muziek kerk en DJ vast. Visagiste heb ik ook al.

Ben al volop gaan trouwkleedshoppen en twijfel nu tussen 2 kleedjes, winkels zijn momenteel met verlof dus eind augustus nog eens passen en de knoop doorhakken.

In september hebben we afspraak met pastoor voor de viering. De liedjes die gezongen worden zijn we wel ongeveer uit. Ceremonie zelf nog niet aan begonnen.

Hebben al een idee hoe de uitnodigingen eruit moeten zien maar daar is het nog te vroeg voor aangezien we daarvoor mooie foto's van onszelf moeten hebben.

Lies
15-5-2010
 Meld misbruik4-8-2009 0:03:59

Bij mij nog 284 dagen (15 mei --> kerk / 8 mei --> wet )en er ligt ook al heel wat vast, alleen de pastoor nog nie (kerk wel). We nemen niet de parochiepastoor,da's zo'n oude vent die het eigenlijk niet ziet zitten om te doen, maar 'k heb gelijk de indruk dat pastoors moeilijk te bereiken zijn. Nu we hebben enen op het oog ... maar peis nie dat hij de berichten van z'n secretaresse of z'n mail heeft gelezen (misschien weekje met verlof)
Maar met een kleed ben ik nog nie bezig, ga wachten tot de nieuwe collecties er zijn maw eind oktober ... heb dan weekje vakantie, dus weet wat gedaan :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...