Terug naar overzicht
Hey Nathalie,Ik heb nog 3 zakjes nieuwe rode stoffen rozenblaadjes. Deze zitten nog in de originele gesloten verpakking. Deze verkoop ik voor 10€ voor de drie zakjes + eventuele verzendingskosten. Deze wegen niet zwaar en kan ik eventueel met de post opsturen.Verder heb ik nog een houten hijskraan te koop waar onze trouwringen aanhingen. Deze werd voortgetrokken door de bruidsjongen. Deze verkoop ik voor 60€, nieuwprijs 99€.Indien interesse kan je mailen naar janick.desaedeleer@telenet.beGroetjes,Janick09/05/2009
Hey! Wij zijn nog niet getrouwd, maar dat zal niet lang meer duren ;-) (22 augustus). Als je nog even kan wachten, verkoop ik graag onze decoratie, bestaande uit 2 soorten vaasjes (1 soort is wit, rond en het andere doorzichtig, langwerpig) en 2 soorten theelichtjes. Als ze niet sneuvelen tijdens het feest natuurlijk! We hebben in totaal 33 vaasjes en 64 theelichtjes. En dan nog 3 ronde chinese rijstlampen en eventueel 14 kleine schildersezeltjes en fotokaders om erop te zetten. Moest je interesse hebben, mag je mij mailen vera.pauly@khlim.be
Wij hebben ongeveer een driehonderdtal kaarsen en theelichthouders. Ook heel wat kandelaars. Ik weet nog niet of we ze zullen wegdoen. Ook tafelkleren en dergelijke. Eventueel bespreekbaar.info@favrilgraphics.beWij trouwen op 12 september