Nu Online
Momenteel zijn er 519 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

08/08/2009

2-8-2009 21:48:57
Hey mede bruidjes in spé!
Voor wie is het ook nog maar 6 nachtjes te gaan? Ik begin behoorlijk zenuwachtig te worden. Wij organiseren alles zelf thuis voor 250 personen, en er komt zoveel bij kijken!
Ik hoop maar dat we gewoon de dag zelf tot het uiterste kunnen genieten en dat het niet te snel voorbij is want de dagen vliegen echt...En dan is dat jaartje voorbereiding alweer voorbij, ik zal het missen, ook al heb ik soms met de handen in het haar gezeten :-)
Laat es weten hoe het jullie vergaat en of ik niet alleen ben met zenuwen.

Groetjes,
Veerle

Veerle

Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 935

katleen
8-8-2009
 Meld misbruik2-8-2009 21:53:00

wij trouwen ook binnen 6 nachtjes. Ik ben eigenlijk nog niet zenuwachtig,ik maak me enkel zorgen om het weer! ik duim voor een zonnetje of tenminste droog in de namiddag :o)

Sara
8-8-2009
 Meld misbruik2-8-2009 22:25:28

me tooooo!!!
Ben totaal nog niet zenuwachtig, gisteren de vrijgezellendag gaan vieren en moet nog een een keertje bij de traiteur langsgaan, maar dan is ook alles in orde! :D Ik ga proberen zo rustig mogelijk naar zaterdag toe te leven...
Iemand zei me gisteren: het gaat zo snel voorbij die dag, dus geniet nu al met volle teugen, dan duurt het speciale gevoel wat langer en heb je er meer aan...
Vanaf woensdag geven ze toch 26 graden en meer???? En dan nog, je maakt zelf de dag, niet het weer! ;)
@ Katleen: jij bent toch van Riemst hè? Waar gaan jullie foto's maken? Hebben jullie ook een binnenlocatie?

Groetjes Sara

katleen
8-8-2009
 Meld misbruik3-8-2009 9:40:20

ja en vanaf zaterdag afkoeling met buien... als die buien 's avonds zijn is het niet er maar namiddag zou echt wel minder zijn! Wij gaan wss in membruggen foto's maken, op de zandgroeve, aan de steenbakkerij (van de ouders van mijn vriend), in het veld miss ook wat. Jullie aan het kasteel zeker? Want dat is ook een mooie locatie he, daar had ik willen gaan vragen maar jullie feest is daar he! als het echt pijpenstelen regent weet ik het niet goed, wss alden biesen vermoed ik En jullie?
KAtleen

Veerle

Meld misbruik3-8-2009 9:40:43

Ik heb ook zenuwen wat het weer betreft...Ze geven deze week zodanig goed weer dat ik vrees dat het zaterdag dan zal omslaan :-( maar optimistisch zijn zeker?...en dan nog, we kunnen er toch niks aan veranderen hé!
Volop genieten is dus de boodschap!
Succes voor jullie ook alvast!

Groetjes,
Veerle

Sara
8-8-2009
 Meld misbruik3-8-2009 10:20:23

@ Katleen: Ja wij gaan foto's maken op het kasteel en in de wijnkelders. Maar buiten de kelders is er weinig qua binnen locatie. Dus ik weet ook niet echt goed wat doen...
Normaal gezien is het 65€ die je moet betalen, dan mag je het volledige park gebruiken voor foto's, ook de wijnkelders en je krijgt 2 flessen mee als compensatie.

Groetjes Sara

Vicky
3-7-2010
 Meld misbruik3-8-2009 11:53:52

wij trouwen één dagje ervoor, op vrijdag dus. Wat de zenuwen betreft, is alles onder controle, ik heb het gevoel dat het allemaal wel zal lukken en moesten er dingen misgaan, tja dan is dat éénmaal zo, veel kan je er dan toch niet aan veranderen, gewoon relaxen en verder genieten.

Over het weer maak ik me ook niet zoveel zorgen, het is nu maandag dus tegen dat het weekend is, kan het nog veel veranderen. Hoe dikwijls gebeurt het wel niet dat ze regen voorspellen en dat het dan toch nog best een mooie dag werd?

Het enige wat me bezighoudt, is eigenlijk het aantal gasten op ons feest. Een 15-tal mensen hebben laten weten dat ze niet komen, maar ergens ben ik een beetje bang dat er misschien nog gaan zijn die niet komen, maar die op voorhand niet verwittigd hebben. Op zich geen ramp natuurlijk ... maar aangezien wij met een forfait qua drank en eten werken, vraag ik mij wel af, nemen ze het aantal personen die wij op voorhand doorgegeven hebben of kijken ze naar het aantal gasten dat effectief op het feest aanwezig was? Misschien toch nog maar even navragen bij de zaal.

Maar aan allen van jullie een prachtige zonnige dag toegewenst en veel succes.
Grtz
Vicky
07/08/09

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...