Terug naar overzicht
Best even vermelden in welke regio je zoekt
Hey Nadine Ik ga wss Elke nemen van looks of versailles (www.looksofversailles.be ) want zij doet make-up + kapsel aan huis (+ gelnagels als je dat wilt)is van regio West-en Oost-VlaanderenSofie15/05/10
Hey,Ik ben van de regio Kessel-Lo bij Leuven.Mvg Nadine
hey Nadine,Je mag me altijd contacteren.dorina@xplore.beGroetjes Dorina
Hey,Ik heb Nuira L'Artista genomen. Zij is een visagiste en hairstyliste. Ze is super creatief en vriendelijk. Ik heb een paar dagen geleden een proefsessie gehad en ik ben een supertevreden klant. Zij komt aan huis overal in vlaanderen en vlaams brabant. GroetjesLola
ahja haar mailadres: make_up_artista@hotmail.com
HeyKijk eens op www.mayastyling.be . Zij doet mijn haar en make up en het proefdraaien was super!! Ze is van Asse, maar komt aan huis.Lief
Hallo,neem eens een kijkje op www.trouwmakeup.be .Ze komen aan huis.Lieve groetjesCaroline
Ik heb mijn kapsel en make-up laten doen door Elisabeth van Beaubeth:Baron E. Descampslaan 32 3018 Wijgmaal (Leuven)0496 55 92 83elisabeth@beaubeth.beIk kan je wel foto's bezorgen als je wil.Groetjes,Veerle
Hallo Veerle,Je mag me altijd eens een foto door mailen hier mijn adres dientje1@telenet.beAlvast bedankt