Terug naar overzicht
Hoi Evy,De huwelijksbeurs in Hasselt gaat door op 14/01/2006 en 15/01/2006. Dus nog eventjes geduld hebben.GroetjesTilly
Het is wel in november een grote modeshow van LINX in Hasselt!Ben daar vorig jaar naar toe geweest. Echt de moeite!!!
Bedankt Tilly.Katleen, waar is de linx ergens? Ben niet zo bekend in Hasselt.groetjes
Ik weet er ook niet zoveel dingen zijn maar Linx is op de Havermarkt in Hasselt, vrij dicht tegen het station van Hasselt. Maar zij geven jaarlijks een schitterende gratis (vorig jaar toch) modeshow in de Grenslandhallen!Je moet je maar eens goed informeren want volgens mij gaat het op zondag 13 november door. Echt een aanrader! Heb daar mijn droomkleed gevonden!!!Succes!
Op 13 november is er de modeshow van Linx (5 euro in voorverkoop en 8 aan de kassa)
Wat wij ondervonden op trouwbeurzen die we bezochten:Dure ingangsprijzen.Daarbij nog eens parkeerplaats betalen.Als je dan met je ouders en toekomstige schoonouders gaat kijken,weet je al hoeveel het allemaal kost.En wees maar gerust dat de standhouders hun prijzen ook niet van de goedkoopste zijn.Zij moeten namelijk hun onkosten doorberekenen aan hun klanten.Waarom zoek u niet op het Internet?Wij vonden op deze manier onze fotograaf,en onze videograaf.Kwestie van een beetje te surfen,en veel geld besparen.Wij trouwen in oktober en bij ons komen mensen filmen uit Denderleeuw.Lang gezocht en toch gevonden.Eerlijke voorwaarden en toch niet duur.Bezoek hun site eens,en je zal alles beter begrijpen.www.videomanie.be Vriendelijke groeten,Antoon