Nu Online
Momenteel zijn er 582 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kleed shoppen

3-8-2009 10:40:13
hey, medebruiden.
hebben jullie winkels van bruidskleding waar jullie heel tevreden van zijn? Wat mag ik verwachten als ik eens een afspraak maak?

ulrich
26-6-2010
Meld misbruik

Reacties: 15 | Gelezen: 836

Sofie
19-9-2009
 Meld misbruik3-8-2009 10:43:45

Bruidscoture elena in deinze !
Ik heb mijn kleed daar gekocht en elke keer ik ga ben ik super tevreden van de service en vriendelijkheid !
Waar je op moet letten ? Dat je je niet in 1 keer door een verkoopster laat overhalen "omdat de stoffen misschien op gaan zijn" en van die toestanden.
Neem je tijd, want waarschijnlijk heb je die tijd ook.
En.. vergeet niet te genieten. Van alle voorbereidigen vond ik kleedjes kijken en passen echt wel het tofste !!

ANNELIES
21-5-2010
 Meld misbruik3-8-2009 11:21:35

Ik heb al gemerkt dat wat voor het ene bruidje een "goeie" winkel, het dat voor een ander niet is.
Iedereen heeft andere verwachtingen of stelt andere eisen. Veel hangt ook af van de verkoopster die je op dat moment treft!
Maak gewoon een afspraak in een paar verschillende winkels en neem er de tijd voor.
En zoals Sofie hieronder zegt, laat je niet overhalen door een opdringerige verkoopster!
Veel succes!

Vicky
3-7-2010
 Meld misbruik3-8-2009 11:47:51

Ik ben in drie winkels geweest:

- bruidsparadijs in Merksem: verspil je tijd en je energie er niet aan, veel te veel keuze zodat het eerder een rommelige warboel lijkt, score: 2/10

- Liliane Claes in Herentals: niet zo'n grote winkel, dus beperkt in keuze, verkoopsters namen wel hun tijd, ook vriendelijk, maar ik heb er mijn ding niet gevonden, score: 6/10

- 3de keer - goeie keer: Le Chapeau in Antwerpen, zeker een aanrader!! Heel vriendelijk en ze nemen ruim de tijd om je te helpen en de geschikte jurk voor jou te vinden. Helemaal niet opdringerig. Score: 9/10.

Wat ik je aanraad:
- weet ongeveer al welke stijl je wil en wat je absoluut niet wil
- laat je niets opdringen, ga voor wat je zelf wil, klant is koning tenslotte en het is jouw trouwdag
- geef de moed niet op, als je niet direct iets vindt

Veel succes!

Grtz
Vicky
07/08/09

tami
26-6-2010
 Meld misbruik3-8-2009 13:11:01

Beste Ulrich,

ik ben het volkomen eens met Annelies ; waar ik laaiend enthousiast ben, zal jij misschien heel erg ontgoocheld zijn in dezelfde zaak. Je kan echt niet oordelen voor een ander.
En ja, hoor : neem vooral de tijd ! Surf eens op internet en download foto's van jurken waarvan je zegt "WOAAAW !". Ga daarna op zoek naar verkoopadressen.
Verkoopsters zijn er om je aan te sporen zo snel mogelijk te beslissen ; laat je dus niet overdonderen. Hoe sneller jij beslist hebt, hoe eerder de zaak het voorschot kan ontvangen...
Het zou jammer zijn om met een jurk buiten te stappen die niet echt 100 % jouw keuze is, niet ? Laat je dus niks opdringen.
Alvast sukses gewenst !
Groetjes

Sara
8-8-2009
 Meld misbruik3-8-2009 13:27:47

De enige winkel waar ik nog geen enkel bruidje slechte commentaar op heb horen geven, is Maxim's Couture Aarschot en Mechelen... Niet speciaal omdat ik daar mijn kleedje heb gekocht, maar heb eens opgelet en niemand heeft ooit die winkel afgebroken...

Groetjes Sara
08/08/'09

Evelien
17-10-2009
 Meld misbruik3-8-2009 15:12:07

Ik ben heel content van Sapristi in Neerpelt! Superwinkel, geweldige dames die je heel goed adviseren, en heerlijke mooie kleedjes...

conny
29-8-2009
 Meld misbruik3-8-2009 15:40:28

Zoals Sara zegt, Maxim's Couture is echt goed.ben zelf in Mechelen geweest en ze zijn er erg vriendelijk en dringen zich niet op. omdat ik daar geen stukken van LR kon combineren ben ik naar Linx in Leuven geweest, toffe verkoopster (wel wat misgelopen: hadden een verkeerd kleed bestelt maar uiteindelijk hebben ze op eigen kosten mijn 'echt' kleed opnieuw laten maken). Maar probeer gewoon zoveel mogelijk winkels en pas zoveel mogelijk kleedjes!

nathalie
18-7-2009
 Meld misbruik3-8-2009 15:47:00

heb mijn kleed gekocht in maxim's couture mechelen - echt goed meegevallen. Geen 'chichi' maar klantvriendelijke en gerichte service! veel merken, dus verschillende stijlen. check even hun website, vele foto's van kleding.

Imke
4-4-2009
 Meld misbruik3-8-2009 18:44:53

idd je moet maar eens rommelen op deze site en je kan idd geen slechte commentaar lezen over maxime's couture en de winkels van linea. Ik denk dat dit de enigste winkels zijn. Maya in hemiskem heeft goede commentaar in de zin dat de vrouw rechtuit is of je al dan niet met het kleed staat. Haar enigste negatieve commentaar is dat ze boertig is ten opzichte van haar personeel.
De winkels met de slechtste commentaren zijn bruidparadijs en le chapeau. Vooral blijkbaar oppassen met le chapeau. De meeste bruiden zijn content met de eerste service maar heb ook al wat bruiden meegemaakt (en toevallig allemaal le chapeau) waarbij het kleed scheurde op de naad, de dag van hun trouw....

m.a.w; als je naar een winkel wil gaan, tik de naam in op de zoekrobot van deze site en je komt wel wat reacties tegen!

Imke

Stephanie
26-6-2010
 Meld misbruik3-8-2009 20:14:29

Dag Ulrich,

Ik zou pierre yves in aalst niet speciaal aanraden. 't zijn nogal kakmadammen om het lelijk te zeggen die uiteindelijk je gewoon de jurk willen aansmeren. Maxim's couture daarentegen is echt heel goed en supervriendelijk!!!!

Sofie
29-5-2010
 Meld misbruik4-8-2009 3:16:08

Hey,
Ik ben mijn kleed gaan kopen in Nederland.
De winkel noemt "Koonings" en is gelegen in deurne.
Het waren echt heeeeeeeeeel vriendelijke mensen en ze hebben daar echt heel veel keuze...
Volgens hun site wel 2000 bruidsjurken.
Ik was echt heel tevreden van de bediening daar.
Groetjes

Arianne
1-8-2009
 Meld misbruik4-8-2009 12:01:51

Ik heb vijf winkels gedaan en uiteindelijk gekozen voor Maxim's Couture in Aarschot. Ik heb me deze keuze op geen enkel moment beklaagd. Zeer vriendelijke, niet opdringerige verkoopsters, uitstekende service... Mijn kleedje hangt thuis te pronken.
Zeker een aanrader!

Prinses
17-4-2010
 Meld misbruik4-8-2009 21:23:21

Ik ben bij maya in hemiksem geweest. Heel vriendelijke dame en heel eerlijk! Ze gaat samen met jou op zoek naar een kleed dat past bij je figuur. Als je ergens niet mee staat dan zegt ze het ook gewoon.
Ik heb er zeker 25 jurken gepast en ben ruim 2.5u binnen geweest.
Ze was altijd even vriendelijk en geen enkel moeite was haar teveel!
Je moet wel een afspraak maken zodat ze zich volledig op jou kan concentreren.
Ze heeft veel keuze en veel verschillende prijsklassen.
Volgende week ga ik er mijn schoenen kiezen :-)
Le chapeau daarin tegen, ik ben er niet geweest!
Want ja hoor! Ook mijn schoonzus had op haar trouwdag een gescheurde naad in haar rok en volgens de verkoopsters lag dit aan haar! Haar dag was amper 3u bezig en ze had amper op een stoel gezeten!!

Vera
22-8-2009
 Meld misbruik4-8-2009 22:22:50

Ik kan tot nu toe helemaal niks verkeerds zeggen over Le Chapeau in Bree. Misschien zijn de negatieve reacties vooral over LC in Antwerpen?
Bij Issa Moda in Hasselt hebben ze mij ook héél goed geholpen en bij Pereboom in Maastricht ook.

veronique
12-9-2009
 Meld misbruik5-8-2009 10:39:18

hey buidjes
ik heb mijn kleed gekocht bij JAGRE in antwerpen. Gewoon TOP op alle vlakken.
Zij ook zeer bekend.
groetjes veronique

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...