Terug naar overzicht
Beste Astrid,in Roeselare zelf ken ik zo meteen niets waar je zo'n hoop volk kan onderbrengen. Maar Diksmuide heeft wel zo'n zalen, volgens hetgeen ik hier al gelezen heb. Maar misschien is dat te ver voor jullie ?Groetjes
Fabriekspand, Maelstede,... Leuke zalen met goeie reputatie
Astrid,op internet vond ik nog volgende dingen :Fabriekspand te Roeselare, vrij van kurkrecht (je moet dus niks betalen voor de drank die je zelf meebrengt) en vrij van traiteur, kan tot 1.200 pers. bevatten ;t Waaihof in Kortrijk, vrij groot (eigen website : www.waaihof.be ) Zaal Mistral tot 300 pers. en zaal Typhoon tot 200 pers.Hof ten Eede : tot 250 pers. (eigen website : www.hofteneede.be ) te HaaltertPark Rodenbach te Roeselare - Zaal Ambassador : tot 500 pers. (www.parkrodenbach.be )Groetjes
Dag Astrid Zaal Cofar in Roeselare is absoluut betaalbaar. De prijs voor een all-in Formule gaat van 52.50 tot 72 euro per persoon (inclusief forfait dansfeest tot zo laat je maar wil). Uiteraard zit er wel een verschil op vlak van menu tussen het goedkoopste en het duurste. Ik heb een vriendin die de menu van 68 euro gekozen had en dit was zeker in orde. Als je echt een fijne keuken wil dan vrees ik dat je bij Cofar niet aan het juiste adres bent. Als je een lekkere en gewone menu wil, zal je daar zeker vinden wat je zoekt.gr J
heykes ;)enkele goede zalen - de fabriekspand => Roeselare- zaal rodenbach => Roeselare- De krone => DiksmuideBij ons wordt het zaal de krone in diksmuide groetjesPetroeska16/04/2010
Hey,Wij trouwen in de witte meulne in moorsele, mooie zaal en mooie prijs.Groetjes