Nu Online
Momenteel zijn er 323 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Gasten alleen uitnodigen voor dessert

3-8-2009 12:22:09
Op 8 mei 2010 is onze grote dag. Omdat wij geen receptie doen, zijn wij van plan om vrienden en collega's pas vanaf het dessertenbuffet uit te nodigen op het avondfeest (vanaf 21h15). Zijn er nog trouwers die dit doen? Ik ben bang dat de zaal tijdens het diner 'leeg' zal lijken, aangezien de tafels van vrienden en collega's nog leeg zijn tijdens het eten.

Marian
8-5-2010
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1130

Katrien
22-8-2009
 Meld misbruik3-8-2009 12:49:33

Wij hebben dit ook gedaan. Wij lossen dit op door de gasten die een diner krijgen aan grote ronde tafels te zetten en de gasten van het dessertenbuffet worden aan lange tafels gezet die minder opvallen en ook aan staantafels die pas worden bijgezet als die gasten komen.

kelly
29-5-2010
 Meld misbruik3-8-2009 13:00:33

Hey,
wij trouwen op 29 mei 2010 en doen juist hetzelfde
op het eten zelf zijn er 45 personen (de dichtste familie)
en voor het dessert nodigen we nog eens 60 personen uit en dat zijn dan onze vrienden,collega's, neven en nichten
anders kwam het voor ons veel te duur uit

Marc
14-11-2009
 Meld misbruik3-8-2009 15:00:17

Wij doen net hetzelfde. Gelukkig is onze familie groot genoeg om de zaal al te vullen met tafels.

kim

Meld misbruik3-8-2009 18:37:50

Wij doen een weekje na jullie net hetzelfde. Alleen zijn wij er nog niet uit of we zoals jullie alle anderen dan naar dessertenbuffet laten komen, of we dat owv latere uur vooral voor de jeugd doen en eventueel na de kerk nog een kleinigheidje zoals een ijskarretje voor iets oudere mensen. meningen zijn altijd welkom :p

Maar op het avondfeest lossen wij dat lege gevoel ook op door voor de extra gasten van die kleine staantafeltjes met barkrukken, wat net mooi staat als aankleding en dus niet als "leegte" opvalt.

groetjes
tomenkim.onzetrouwpagina.com

Ibe
22-5-2010
 Meld misbruik3-8-2009 19:05:32

Hier ook maar 60 personen voor het diner en dan nog eens een 40-tal extra voor dessertenbuffet. Voor het diner zitten de gasten aan ronde tafels verspreid over de zaal, de gasten van het dessertenbuffet zetten we aan tafels dichter bij de dansvloer (zijn overwegend jonge mensen) aan rond of rechte tafels ofwel van die hoge receptietafels (daar zijn we nog niet helemaal uit)

Katrien
5-9-2009
 Meld misbruik3-8-2009 22:02:35

Hallo
Ik ben blij te lezen dat niet iedereen een feest geeft van 180 man ;-)
Wij doen een familiediner voor 30 personen, een receptie voor 90 personen en vanaf het dessert komen er bij die 30 nog eens een 40-tal personen bij (dus een dansfeest met een 70-tal personen).
De zaal raadde ons ook vooral ronde tafels aan ipv lange. Ik zou ook graag enkele statafels rond de dansvloer willen.
Groetjes
xxx

Katrien
5-9-2009
 Meld misbruik3-8-2009 22:08:53

Nog een vraagje:
geven jullie de avondgasten van het dansfeest een vaste zitplaats of laten jullie hen zelf kiezen?
(is om het even voor de zaal)
Enerzijds wil ik voorkomen dat verschillende mensen gedwongen worden om bij elkaar te zitten omdat er aan een andere tafel mss geen plaats meer is (als je hen zelf laat kiezen), maar anderzijds beslissen wij anders zelf in de plaats van een ander. Snap je??
xxx

Marian
8-5-2010
 Meld misbruik4-8-2009 20:55:08

Ik was wel van plan om iedereen een vaste tafel te geven, ook de gasten van het dessertenbuffet, om het wat vlotter te laten verlopen. Nadien loopt dat toch wat uit elkaar en gaan gasten die elkaar kennen bij elkaar zitten, denk ik.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...