Terug naar overzicht
Inge,Geen paniek ! De catering is heel goed. Zeer vriendelijke mensen, goede service, mooie locatie. Staan absoluut open voor je eigen inbreng + de balzaal is echt wel mooi ! Is niet direct het goedkoopste, maar je krijgt er waar voor je geld.Wat ook absoluut een aanrader is, is een van hun "shows" als amusement in je avondprogramma (mocht je dit willen). Ik heb er zelf al 2 personeelsfeesten en een seminary gedaan en een huwelijk meegemaakt.Mocht dit qua locatie en kapel je droom zijn, dan zou ik zeggen : ga ervoor. Want van de rest moet je geen schrik hebben.TINA01.05.2010
Wij hadden er in februari ons trouwfeest! Heel lekker gegeten! Goede, vriendelijke en vlotte bediening,... Niks op aan te merken!Ik was ook verliefd op de kapel, maar in de winter is dit natuurlijk niet aan te raden (met die kapotte ruitjes en zonder verwarming), wij hebben er enkel onze foto's genomen, wel heel mooi geworden!Wij hadden de Abt als entertainer, en dit was heel erg goed gedaan! Onze gasten praten er nog van!Ga ervoor!groetjes,Nele
Hier alleen maar goeds te melden :) Mijn zus is twee jaar geleden in het Sint-Jansbergklooster getrouwd en als ik zeg dat het voor ons moeilijk wordt om dat te overtreffen, dan weet je wel genoeg :) De hele familie praat er nu nog over. Ze hebben toen ook gekozen voor een viering in de kapel en ook die was supermooi versierd. Echt een aanrader dus!
Wij zijn op zoek naar de betaalbare feestlocatie die er toch aangenaam en gezellig uit ziet. Kan er iemand een richtprijs geven voor de huur van deze zaal en dergelijke?