Nu Online
Momenteel zijn er 638 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

cadeau bruidegom

3-8-2009 15:03:42
Ik zou mijn ventje graag willen verrassen met een cadeau op onze huwelijksdag. Ik heb nog maar enkele dagen tijd, was dit volledig uit mijn hoofd gegaan. Hebben jullie tips?

groetjes
Nele
08/08/2009

Nele
8-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 799

Ellen
27-6-2009
 Meld misbruik3-8-2009 15:19:14

Hey

Is er zo geen cadeautje wat je toekomstige al heel zijn leven wou hebben of heel graag doet of heeft waardoor je zijn dag niet meer kan laten stukgaan? Misschien springt er wel iets te binnen of mss weten zijn beste vrienden zowel iets.
Ik heb mijn man ook zoiets cadeau gedaan op ons huwelijk en onze dag heeft daardoor echt nog een specialer gevoel gekregen.

Vele succes zaterdag!

Groetjes
Ellen
37 dagen getrouwd :) en nog steeds verslaafd aan het forum ;)

Sofie

Meld misbruik3-8-2009 15:58:14

Hmmm mijn ventje zijn droomcadeaus zijn jammergenoeg een beetje duur: Aston Martin auto, jetski, mobilhome :-) hihi dat kan er even niet meer af
Ik denk dat de dag zelf al een mooi cadeau is hoor maar als je echt iets wilt geven zou ik een activiteitenbon geven of zo: vb dagje quad rijden met zijn vrienden, paintball etc tenzij hij daar allemaal niet voor is
ofwel iets met jullie tweetjes, weekendje weg als jullie nog geen huwelijksreis doen of zo
ik vind het nooit gemakkelijk iets te kopen voor mannen :-)

succes!
Sofie
15/05/10

Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik3-8-2009 17:00:07

Hallo,
Ik wou dat ook eerst doen, maar heb het uiteindelijk niet gedaan, die dag is mooi genoeg hoor, dat extra hoeft niet.
Groetjes!
Marieke

Sofie
19-9-2009
 Meld misbruik3-8-2009 17:07:19

Ik heb mijn ventje als verovingscadeau een gepersonaliseerde nummerplaat cadeau gedaan.
Wist dat hij dat graag wou, maar niet echt zelf zou doen...

Krista

Meld misbruik3-8-2009 20:10:51

Hey Nele,

Ik ben de dag voor ons huwelijk nog vlug een sexy lingeriesetje gaan kopen voor tijdens onze huwelijksreis. En dat 'cadeautje' vond mijn man méér dan geslaagd :)

Groetjes,
Krista
Net als Ellen al even getrouwd maar nog verslaafd aan het forum :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...