Terug naar overzicht
Hey Is er zo geen cadeautje wat je toekomstige al heel zijn leven wou hebben of heel graag doet of heeft waardoor je zijn dag niet meer kan laten stukgaan? Misschien springt er wel iets te binnen of mss weten zijn beste vrienden zowel iets. Ik heb mijn man ook zoiets cadeau gedaan op ons huwelijk en onze dag heeft daardoor echt nog een specialer gevoel gekregen. Vele succes zaterdag! Groetjes Ellen 37 dagen getrouwd :) en nog steeds verslaafd aan het forum ;)
Hmmm mijn ventje zijn droomcadeaus zijn jammergenoeg een beetje duur: Aston Martin auto, jetski, mobilhome :-) hihi dat kan er even niet meer afIk denk dat de dag zelf al een mooi cadeau is hoor maar als je echt iets wilt geven zou ik een activiteitenbon geven of zo: vb dagje quad rijden met zijn vrienden, paintball etc tenzij hij daar allemaal niet voor isofwel iets met jullie tweetjes, weekendje weg als jullie nog geen huwelijksreis doen of zoik vind het nooit gemakkelijk iets te kopen voor mannen :-)succes!Sofie15/05/10
Hallo,Ik wou dat ook eerst doen, maar heb het uiteindelijk niet gedaan, die dag is mooi genoeg hoor, dat extra hoeft niet.Groetjes!Marieke
Ik heb mijn ventje als verovingscadeau een gepersonaliseerde nummerplaat cadeau gedaan.Wist dat hij dat graag wou, maar niet echt zelf zou doen...
Hey Nele,Ik ben de dag voor ons huwelijk nog vlug een sexy lingeriesetje gaan kopen voor tijdens onze huwelijksreis. En dat 'cadeautje' vond mijn man méér dan geslaagd :) Groetjes, Krista Net als Ellen al even getrouwd maar nog verslaafd aan het forum :)