Nu Online
Momenteel zijn er 613 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tweede pas; perfect

3-8-2009 16:02:12
Hallo,

nu heb ik mijn trouwkleed zaterdag nog eens aangehad en ben er nog steeds weg van... Hopelijk zijn alle andere bruiden ook tevreden met hun kleed kzou zeggen laat t feest al maar beginnen.

kijk er elke dag meer & meer naar uit, alles ligt hier nu stillaan, de ringen,misboekjes,bedankjes, de kleren bijna en moet erafblijven das nog t ergste...

veel succes allemaal
wij hebben mijn kleed bij claire de femme gehaald en zijn zeeeer tevreden. De prijs & kwaliteit met sommige winkels hier tegen het brusselse is dag en nacht verschil.

beynen
12-9-2009
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 1018

Tine
28-8-2009
 Meld misbruik3-8-2009 19:02:40

Hallo,

Leuk dat je 2e pas perfect was, ik hoop dat het bij mij ook zo zal zijn,
Tine

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...