Nu Online
Momenteel zijn er 563 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Betaalbare feestzalen limburg

3-8-2009 19:19:43
Hoi iedereen,
wij zijn nog op zoek naar een betaalbare feestzaal in het limburgse, liefst niet te ver van Hasselt af,

Iemand tips?

Bedankt

stijn
1-5-2010
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1263

liesbeth
7-5-2010
 Meld misbruik3-8-2009 19:39:09

Hoi stijn,

Mijn zus haar feest was destijds in de Elysee in Genk, viel toen nog mee van prijs maar is ondertussen 10 jaar geleden.
Wat ik hoor van de meeste zo'n 60 a 65 euro pp drank en buffet.
Mijn feest gaat door in een schuttersgilde waar we veel zelf doen eigenlijk.
Dan heb je ook nog het eikelhofin schoot, de prijs is daar hetzelfde.

Ik zeg maar iets natuurlijk, waar ik het eerste aan denk.
Veel succes xx liesbeth xxx
liesbethenkristof.bruiloftsite.nl

ilse
4-7-2009
 Meld misbruik3-8-2009 20:43:56

wij hebben ons feest in 'De Schalm' te genk, helemaal niet duur, maar je moet wel zelf voor de catering zorgen.
(http://www.vzwdeschalm.be )
Succes met je zoektocht!

Jessica

Meld misbruik3-8-2009 21:17:30

Hey Stijn

De zaal Rooierheide in Diepenbeek is heel mooi en niet duur.

Groetjes

Natasja
4-7-2009
 Meld misbruik3-8-2009 21:46:28

Hoi wij hebben ons feest ook pas gehad in de schalm. Mijn papa heeft er hoezen gemaakt voor op de stoelen dus wie wil kan ze bij ons huren!!xx

Katrien
22-8-2009
 Meld misbruik3-8-2009 22:44:49

Het hangt er van af wat je wil natuurlijk. Een parachiezaal is natuurlijk het goedkoopste maar dan moet je de catering weer zelf doen en ene hele hoop geregel en vind i niet gezellig. De elysee is ook een optie in Genk maar dat vind ik persoonlijk geen goed eten en een lelijk interieur, Aan het Venne in Opgrimbie is ook niet slecht, eventueel de zalen van Bart Claes zijn super goed maar wel wat duurder.

Katrien
15-5-2010
 Meld misbruik4-8-2009 15:09:50

Wij trouwen bij Bernini in As en daar zijn de prijzen ook heel schappelijk. Je hebt er verschillende formules dus je maakt het zo duur als je wil.

Groetjes Katrien

Vera
22-8-2009
 Meld misbruik4-8-2009 22:09:29

@ Natasja; verhuren jullie ook tafellakens?

Wij trouwen in De Kei in Diepenbeek; een zaal zonder catering, maar wel heel gezellig en absoluut niet "parochiezaalachtig".

sofie
10-7-2010
 Meld misbruik13-10-2009 22:42:23

@ Natasja: zou je mij misschien even kunnen contacteren in verband met die hoezen? Prijs en dergelijke...
shiny_starinheaven@hotmail.com
Thanks! :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...