Terug naar overzicht
Hallo We hebben ceremoniemeester Hennaux genomenGroetjes
Dag Chantal,Wij hebben Van Nieuwkerke uit Maldegem. Heel goede ceremoniemeester!groetjes!
Ceremonie Snoeck uit Gavere is een aanrader.Trouwens, als je geen stijve 'bedoening' wil kan ik je een trouwdag zonder ceremoniemeester aanraden. Ik heb er geen moment spijt van gehad dat we er geen hadden, want zodra de chauffeur van de ceremoniewagen toekwam (na de middag voor het kerkelijk huwelijk) begon die alles te regelen(zoals een ceremoniemeester zou doen) en liepen de dingen veel meer gespannen.succes ermee!
Joris Temmerman, sterke aanrader! Bekend als 'de Wedding Planner' uit Overmere, maar kan evengoed enkel als ceremoniemeester geboekt worden. Neemt z'n werk heel serieus op en zal ervoor zorgen dat alles vlekkeloos verloopt, maar 't is een ferme babbelaar, stelt je direct op je gemak en er mag al eens gelachen worden!
Alvast bedankt allemaal voor jullie reacties! De ceremoniemeesters vlogen opdenduur rond m'n hoofd ;-)... Ik ga morgen ff rond bellen naar de personen die jullie zeiden. Kan nooit kwaad van met een paar te bellen zo voel je direct bij wie het klikt! Vind dit zo'n moeilijke keuze...je kan daar zo een slechte keuzes in maken! Heb ik al bij verschillende huwelijken gezien! Openduur is het een TE stijve bedoening!Groetjes,Chantal17/07/2010
@Annelien: welke ceremoniewagen hadden jullie?Wij gaan ook geen nemen maar ik kan je wel Johan Borgonjon aanraden, mijn neef was daar heel tevreden vangroetjes Sofie15/05/10
Hey Ik kan je Steve Baute aanraden als je het niet stijf wilt hebben. Hij is eigenlijk animator/ontvanger en nog zoveel meer en kan tevens ook als ceremoniemeester fungeren... wwww.konalinks.be bij ons was hij super! Groetjes
@ Sofie,kan je mij de gegevens van johan Bourgonjon doormailenvanlaer_k@hotmail.comalvast bedankt,k