Terug naar overzicht
Wij geven nu zaterdag ons trouwfeest in de Notelaer in Bachte-Maria-Leerne. Het is een mooie omgeving en lekker eten!Het is natuurlijk nog even afwachten wat het zaterdag zal geven, maar tot nu toe...niets dan lof!Succes,Melissa (08/08/'09)
Beste Kathleen,in Deinze zelf ken ik niets maar wel in Aalter : Ten Dauwe heeft, behalve een ruime feestzaal en een restaurant tot 90 pers. ook een Bistro-Tearoom ruimte voor ong. 35 personen. Zag er gezellig uit toen ik het ben gaan bezoeken. Misschien is dit iets ? Tenzij de locatie te ver van Deinze zou liggen, natuurlijk...Website : www.tendauwecatering.be Groetjes
Hoeve La Cascina lijkt wel leuk te zijn, landelijk gelegen, apart zaaltje en een goede traiteur. Is in Machelen - Zulte, vlak naast Deinze dus.
't Koekoeksnestje in Astene is naar 't schijnt ook lekker en gezellig!
Wij hebben ons doopfeest gegeven in Hoeve La Cascina.'T was enorm lekker en zeer vriendelijke mensen!Is er niet zo groot, maar ze vertelden mij dat ze er al en toe een tent aan plaatsen zodat er meer plaats is.Ook kindvriendelijk.Over het koekoeksnestje in Astene ook al veel positiefs gehoord!Veel succes!
@ Melissa:hoe is jullie unieke dagje verlopen?Waren jullie tevreden van De Notelaer?(qua bediening, eten, versiering,...)