Nu Online
Momenteel zijn er 622 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidsjurk betalen

4-8-2009 5:28:47
Hey,
Ik heb een vraagje ivm het betalen van mijn trouwjurk.
Ik ben deze vorige week gaan bestellen bij Koonings in Nederland. Ik heb mijn voorschot al betaald, maar nu zag ik op het factuur staan dat het resterend bedrag binnen de 3 maanden na aankoopdatum moet betaald worden. Ze hebben mij daar niets over gezegd en de winkel is nu een maand gesloten.
Dus mijn vraag was of jullie gekend zijn bij deze winkel en hierover meer zouden weten.
Groetjes

Sofie
29-5-2010
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 773

Nathalie
4-4-2009
 Meld misbruik4-8-2009 10:26:34

Dag Sofie,
ik heb ook mijn jurk daar gaan halen; ik had dit niet eens zien staan op de factuur ! Dus ze hebben mij gebeld en dan heb ik het bedrag op hun rekening gestort. Als je al een voorschot hebt betaald doen ze helemaal niet lastig hoor.
Groetjes

KARIN
22-5-2010
 Meld misbruik4-8-2009 20:51:17

Ik heb mijn kleed ook daar besteld, en mij hebben ze gezegd dat ik pas de rest moet betalen na mijn eerste pas.
Grtjs
Karin

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...