Terug naar overzicht
Hey Ellen,Wij worden deze zaterdag gehuwd door Gino van de Goede Herder. Als we op gesprek zijn gegaan waren we nogal nerveus maar eens we die mannen zagen was dat allemaal voorbij. Wat een plezante mannen seg! We hebben een super losse babbel gehad. Wat de viering betreft wouden we iets anders dan anders, beetje moderner. En Gino was daar helemaal in mee. Onze viering is gevuld met verrassingsmomenten voor onze ouders en zelfs voor ons en gewoonten uit verschillende culturen. Het is echt een viering op maat gemaakt. Ik kan het alleen maar aanraden maar pas zaterdag zal ik je kunnen zeggen hoe de uitvoering allemaal gelopen zal zijn. Maar daar hebben wij zeker een goed oog op hoor.Veel plezier nog met de voorbereidingen,Nele08-08-09
Is de goede herder dan niet meer zoals rent a priest? En dus toch ook met een christelijke achtergrond? Mijn vriend is niet gedoopt dus willen we zeker geen christelijke viering (of iets gelijkaardig)
Hey,Wij hebben onze viering gedaan met priester Johan van "de goede herder".Ik kan alleen maar zeggen: wij zouden het direct overdoen met deze mensen!!Het is een viering gewoon op maat van wat jullie willen! en er komt niks van teksten in voor van god en jezus en die hele toestand. Vertel hen gewoon wat je wil en niet wil en ik ben er zeker van dat je zal zeggen: dit zit goed!Wij hebben ook foto's van onze viering, als je wil zal ik er een paar doorsturen. Mocht je toch tot bij die mensen gaan( die in Dendermonde zitten) zij hebben ook foto's van onze viering.Bij ons was het in ieder geval heel mooi,uniek en speciaal!!Ik dacht trouwens dat je mag kiezen in welke kledij de priester komt:gewoon of kledij van de kerk. Het is zeker absoluut niet wat je van een gewone kerkdienst verwacht!!Ze maken een volledig verhaal van hoe jullie mekaar leren kennen hebben, wat jullie tof vinden aan mekaar... tot de verbintenis van man en vrouw!Goh, als ik het zo neerschrijf... ik heb er nog altijd een voldaan gevoel bij!Ik hoop dat je hiermee wat wijzer geworden bent en anders laat je op het forum nog maar een berichtje achter en vertel ik je nog meer!!Veel succes!!!!!!!Patricia en Dirk!
Hej Patricia,Ook ik ben geïnteresseerd, zou je mij ook wat foto's van de viering willen doorsturen? Alvast bedankt!! ib.trouw@gmail.comgroetjes!