Nu Online
Momenteel zijn er 469 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bellen blazen

4-8-2009 11:17:19
ik werk in een kinderopvang, ik heb er dan ook voor gezorgd dat de kerkdienst gedaan is na schooltijd zodat mijn collegas met de kinderen tot aan de kerk kunnen komen ( is vlakbij)
ze zouden dan allemaal bellenblazen. maar nu schijnt het dat het echt wel vlekken maakt en niet meer uitwasbaar zijn. maar ik las hier toch al vaker dat ze zo blaasjes gebruiken. die je in de winkel hier gewoon koopt die vlekken krijg je er toch uit? niet?

groetjess

daisy
3-9-2010
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 668

Tineke

Meld misbruik4-8-2009 11:51:42

Wij hadden ook bellenblazers voor alle gasten en ik had geen enkele vlek op mijn jurk. Daar zou ik me geen zorgen om maken.
Groetjes

Wendy
12-6-2010
 Meld misbruik4-8-2009 13:13:01

Da's misschien ook te zien welk zeepsop er gebruikt wordt?

Ik zou dit ook willen doen, maar misschien best eens uittesten op voorhand op een ander stuk stof dan?

Groetjes,
Wendy

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik4-8-2009 13:33:44

Wij zijn zaterdag getrouwd. Wij hadden bellenblaasjes van action (goedkoopst). Mijn kleed zag kei kei vuil van al het stof. Het was heel droog weer. Maar van die bellenblaasjes had ik geen vlekken. En ze hebben serieus geblazen hoor. Het was een serieus gespat op ons. Nog voordat ik goed buiten was zat m'n sleep al vol stof van in den hof foto's te trekken. Ik heb me er dan maar niet te druk in gemaakt. Ik heb het nog een beetje netjes proberen te houden tot na de kerk. Als we foto's gingen trekken heb ik het wel opgetild maar op den duur... foert. Het is eigenlijk toch maar voor eenmalig gebruik hé.

groetjes, Carolina

daisy
3-9-2010
 Meld misbruik4-8-2009 15:09:15

hoi,

over men eigen kleed maak ik me geen zorgen, vuil is vuil denk ik maar. maar ik zou het niet zo leuk vinden als de anderen er over zouden grommelen.
maar ik denk dat ik het toch maar ga doen hoor. het oogt zo leuk al die bellen

bedanktt

Daisy
25-9-2009
 Meld misbruik5-8-2009 10:47:45

hallo,

een naamgenoot en dan zitten we nog in dezelfde sector om te werken ook.
ik werk als onthaalmoeder.
ik was er ook niet zo voor te vinden om bellen te laten blazen op mijn kleedje.
maar de kindjes vinden dat echt wel super om te doen hé.
dus ik heb maar beslist van het wel te doen.
tenslotte doe je het kleedje maar 1 keer aan hé.
ik ga er mij toch niet druk over maken.

groetjes Daisy
25/09/2009

daisy
3-9-2010
 Meld misbruik5-8-2009 14:58:42

hey daisy,

toeval he 2 daisys haha. ik ga het ook gewoon laten doen hoor. mijn collegas regelen dit. ik maakte me gewoon zorgen om de reacties van andere familieleden ofzo, zeker niet om men eigen kleed. het word toch maar 1 keer gedragen he, en dan wil ik er ook zoveel mogelijk plezier in gemaakt hebben en niet de hele dag op men tellen moeten blazen. wij trouwen wel pas 3 september 2010

groetjes daisy

Liesbet
9-10-2009
 Meld misbruik12-10-2009 11:27:12

Gewoon doen Daisy!

Ik trouwde afgelopen vrijdag. Ik werk in een dagcentrum voor mensen met een mentale handicap en zij hadden ook allemaal een bellenblaas. Wij hadden dan ook nog eens prachtig weer wat een supermooi resultaat gaf voor foto's en film!

Veel succes nog met de voorbereidingen!
Liesbet

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...