Terug naar overzicht
Wij hadden ook bellenblazers voor alle gasten en ik had geen enkele vlek op mijn jurk. Daar zou ik me geen zorgen om maken.Groetjes
Da's misschien ook te zien welk zeepsop er gebruikt wordt?Ik zou dit ook willen doen, maar misschien best eens uittesten op voorhand op een ander stuk stof dan?Groetjes,Wendy
Wij zijn zaterdag getrouwd. Wij hadden bellenblaasjes van action (goedkoopst). Mijn kleed zag kei kei vuil van al het stof. Het was heel droog weer. Maar van die bellenblaasjes had ik geen vlekken. En ze hebben serieus geblazen hoor. Het was een serieus gespat op ons. Nog voordat ik goed buiten was zat m'n sleep al vol stof van in den hof foto's te trekken. Ik heb me er dan maar niet te druk in gemaakt. Ik heb het nog een beetje netjes proberen te houden tot na de kerk. Als we foto's gingen trekken heb ik het wel opgetild maar op den duur... foert. Het is eigenlijk toch maar voor eenmalig gebruik hé. groetjes, Carolina
hoi,over men eigen kleed maak ik me geen zorgen, vuil is vuil denk ik maar. maar ik zou het niet zo leuk vinden als de anderen er over zouden grommelen.maar ik denk dat ik het toch maar ga doen hoor. het oogt zo leuk al die bellenbedanktt
hallo,een naamgenoot en dan zitten we nog in dezelfde sector om te werken ook.ik werk als onthaalmoeder.ik was er ook niet zo voor te vinden om bellen te laten blazen op mijn kleedje.maar de kindjes vinden dat echt wel super om te doen hé.dus ik heb maar beslist van het wel te doen.tenslotte doe je het kleedje maar 1 keer aan hé.ik ga er mij toch niet druk over maken.groetjes Daisy25/09/2009
hey daisy,toeval he 2 daisys haha. ik ga het ook gewoon laten doen hoor. mijn collegas regelen dit. ik maakte me gewoon zorgen om de reacties van andere familieleden ofzo, zeker niet om men eigen kleed. het word toch maar 1 keer gedragen he, en dan wil ik er ook zoveel mogelijk plezier in gemaakt hebben en niet de hele dag op men tellen moeten blazen. wij trouwen wel pas 3 september 2010groetjes daisy
Gewoon doen Daisy!Ik trouwde afgelopen vrijdag. Ik werk in een dagcentrum voor mensen met een mentale handicap en zij hadden ook allemaal een bellenblaas. Wij hadden dan ook nog eens prachtig weer wat een supermooi resultaat gaf voor foto's en film!Veel succes nog met de voorbereidingen!Liesbet