Terug naar overzicht
Beste Marlies,alle alcoholstiften zijn geschikt (meestal staat er ergens op "permanent", je hebt ze dik, middelmatig maar ook heel fijn en ik als ik me niet vergis is het Papermate die ze maakt). Weet echter niet of die ook lang regen zullen blijven doorstaan. Probeer eens met een papiertje waarop je met alcoholstift iets schrijft, lamineer het, perforeer er 1 gaatje in en hang het in een boom. En kijk hoe het evolueert. Je kan misschien ook je wens oprollen en dat aan de boom te hangen ; zit te denken aan iets in de aard van cartouches die gebruikt worden om aan de halsband van honden of katten te hangen, met hun naam er op en tel.nr van de eigenaar. Het bestaat uit 2 langwerpige helften die je in elkaar draait. Ik vrees alleen dat dit mss niet voldoende waterbestendig is -op lange termijn- en je hebt ook nog een sterke vezel nodig (water- en vorstbestendig) om je cartouches mee op te hangen. Daarom is een 'boom' (een allegaartje van mooie twijgen, al dan niet geschilderd en geschikt in een hoge vierkante vaas) voor binnenshuis een heel geschikt alternatief...Maar goed, dat moet je zelf verder uitmaken.Ik wens je vast veel knutselplezier !Groetjes
Je kan de kaartjes toch ook gewoon lamineren nadat de mensen hun wens erop hebben geschreven? Het laagje plastic zal de inkt dan wel beschermen!groetjes,Marijke10/07/'10
wij zouden dit ook willen laten doen, ik heb al gezegd naar takken om dan de kaartje aan te hangen en in een vaas te steken maar vind geen met kleine zijtakjes waar lintjes aan blijven hangen zodat ze niet helemaal naar beneden glijden .... welke soort boom heb je dan gekocht?