Nu Online
Momenteel zijn er 406 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bedankingen

4-8-2009 12:47:47
hoi,
heeft iemand van jullie leuke ideeën voor bedankingen? of websites waar ik terecht kan?
We trouwen in mei maar wil alles op tijd geregeld krijgen..

Ruth
22-5-2010
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 358

Tina
1-5-2010
 Meld misbruik4-8-2009 12:50:50

Hallo Ruth,

Wij trouwen ook in mei, en ik heb mijn bedankjes ook al gekocht. Ik heb ze besteld via een nederlandse website : dante's import.
Heel correcte bediening, 4 dagen later stonden ze voor de deur !

Veel succes ermee

TINA
1.5.2010

Ilse
14-8-2009
 Meld misbruik4-8-2009 12:59:22

Hallo Ruth,

Wij hebben als bedankjes voor gastendoekjes gekozen. Dit zijn handdoekjes maar zo verpakt alsof ze op kleine taartjes lijken. Heel erg leuk en mooi vonden wij zelf. En deze besteld via de site van Dressed By Jill. Dit is de link: http://www.dressedbyjill.nl/index1.html . Veel succes met je zoektocht!

Groetjes,
Ilse
Nog 10 dagen te gaan!

Tineke

Meld misbruik4-8-2009 14:20:50

cupcakes van de koekjesfee

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...