Terug naar overzicht
Ruth,Omdat onze trouw een klein beetje een thema heeft met vlinders, zal ik transparante vlinders uitknippen en daar in het goud de naam op vermelden van de genodigde...Deze komen dan op het glas "te hangen"...Iets anders dan de gewone naamkaartjes op tafel dacht ik zo...Gr.Tess
Hallo Ruth,bedoel je de aankleding van je tafels ? Dus bv. kaarsen of originele menukaarten e.d. of waaraan dacht je precies ?Groetjes
Hallo,hier werken we in het thema 'Italië' voor ons huwelijk a.s. vrijdag.Ik maakte vlagjes, met langs de ene kant de naam van het koppel en langs de andere kant de tafelnaam (een Italiaanse regio) om aan e gasten te geven bij het binnenkomen.Op de tafel komt een grote Italiaanse vlag, met langs de ene kant de tafelnaam met foto en wat uitleg van de streek en langs de andere kant de Italiaanse tekst van onze openingsdans en de vertaling.Grtjs, Sabrina
Wij werken met foto's. Op elke tafel gaan we een schildersezeltje zetten met telkens een andere foto van ons tweetjes; door de jaren heen. Als de gasten binnenkomen, krijgen ze een verkleinde versie van die foto zodat ze weten waar ze moeten gaan zitten.
Wij hadden snoepjes. De gasten kwamen aan, gaven hun naam op en kregen een zakje met snoepjes (chocotoffen, napoleons, zeevruchtjes,...). Op de tafel stond dan een cognacglas met de snoepjes in. Ze werden zowiezo naar hun tafel begeleid, maar dat extraatje werd wel geapprecieerd en we hebben daar geweldige reacties op gekregen :-DValerie1 maand en 1 dag getrouwd