Terug naar overzicht
Misschien kan je een kleed laten maken bij een naaister dan?Ik veronderstel wel dat ze een jurk in de kleinste maat wel genoeg zullen kunnen versmallen, hoor. Misschien dat dit wel niet bij alle modellen zal lukken..Misschien moet je wat vroeger dan gepland gaan zoeken naar een kleedje?Veel succes,Wendy
kleedjes beginnen soms van maatje 34 en dan kunnen ze die nog versmallen. Ga eerst eens kijken, passen en info vragen alvorens te panikeren :-)
Geen probleem hoor.Ik ben zelf nogal smal in m'n taile (hi, en iets breeder op de heupen) bij Linea Rafaelli in Brugge hebben ze dat perfect gedaan!!!SuccesMariekeP.S. ik heb norm.aal 36/38, kleedje was 40ze starten bij maat 34/36 daar kan je wel in denk ik, niet?
he ben ook heel mager!wist niet dat da een probleem zou kunnen zijn voor een jurk want heb er al ene gekoze en ze maakten van niks een probleem dus ja....ze steken dat even goed bijeen zodat je al een heel goed idee hebt en nemen dan u maten.Zou mij dus niet te veel zorgen maken ;)komt wel goed hoor!succes!!!!
Bedankt allemaal voor de reacties. Was daar nu aan beginnen denken omdat het soms al moeilijk is om gewone kledij te vinden, maar zoals jullie zeggen zal het wel lukken. Nog even geduld en dan beginnen rond kijken.Groetjes Keshia
Hey, Ik heb een kleedje van Benjamin Roberts. Normaal heb ik maat 36/38 en in dat kleedje maat 40. Dus ze vallen nogal klein en dan kunnen zie idd nog versmallen. Zou me niet teveel zorgen maken. Groetjes
Ib heb m'n droomkleedje laten maken bij Suere ... Volledig op mijn maat, geen gepruts aan bestaande kleedjes, maar gewoon van 0 af begonnen ...Ik ben ook heel mager en klein ook nog ...Ik vond nergens een kleedje die paste of mits kleine bewerkingen paste ...Succes !