Nu Online
Momenteel zijn er 482 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

uitnodigingen

28-9-2005 12:06:57
Dag bruidjes,

ik vroeg me af hoe jullie uitnodigingen er ongeveer uitzien? Ik zou het liefst uitnodigingen willen met een foto van ons beiden. Iemand een idee kwa budget? Of maken de meeste onder jullie de uitnodigingen zelf?

groetjes
sofie
15 07 2006

Sofie
22-7-2006
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 646

gert
12-11-2005
 Meld misbruik28-9-2005 12:23:15

Hallo Sofie,

Wij hebben onze uitnodigingen en kleine kaartjes voor receptie en avondfeest ook zelf ontworpen adhv een foto. Wij hebben de foto en de uitnodiging zelf op PC gemaakt en verwerkt en met dit ontwerp zijn we naar een copycenter gegaan. Zij hebben onze uitnodigingen en kaartjes dan in kleur afgeprint, gesneden en gevouwen. Dit gaf echt een mooi resultaat en was voor ons veel goedkoper dan via de drukker een foto in de uitnodiging te laten verwerken (100 uitnodigingen bij drukker was voor ons minstens 350 euro, maar kon zelfs meer zijn afhankelijk hoeveel werk ze hadden met de foto. Nu via copycenter nog geen 100 euro betaald voor 100 uitnodigingen + kleine kaartjes).

De foto die we gebruikten is een foto van tijdens onze eerste vakantie samen. We maakten toen een groot "zandkasteel" in de vorm van een hart met onze namen erin. De foto daarvan gebruiken we nu.

Groetjes,
Gert

Groetjes,
Gert

Nadia
1-7-2006
 Meld misbruik28-9-2005 13:36:08

Hey, hey

Ik wilde graag iets echt origineels, geen kaartje maar iets helemaal anders.
Dus wij gaan voor een bliqje met een kaartje in. Dat moet je dus openen met een blikkenopener.
Ben je benieuwd?
www.trouwkaarten.nu/trouwkaartinblikje/

Groetjes nadia

Elke
12-8-2006
 Meld misbruik28-9-2005 16:36:27

Hey Sofie,

wij hebben op onze laatste vakantie in Turkije een fotoreportage laten maken. Daarvan hebben we de mooiste foto uitgekozen. Deze foto gaan we laten bijmaken (zoveel als het aantal uitnodigingen).
Er komt dan een soort kalkpapier (met hartjes op) voor de foto waar de tekst op gedrukt staat. Dit doen we zelf, geen probleem met een standaard printer. De foto en het kalkpapier wordt dan aan elkaar vastgemaakt door een 'eyelet'; een soort ringetje dat je niet meer loskrijgt.
Omdat we de teksten zelf drukken, moeten we dus enkel de foto's betalen en het kalkpapier. Deze kosten vallen echt supergoed mee en het resultaat is echt héél mooi.

Groetjes

ELKE
12-08-2006

Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik28-9-2005 17:38:06

Hallo

Wij gaan ook onze uitnodigingen zelf maken, kwestie van de kosten wat te drukken.

We gaan een algemene aankondiging maken (misschien ook met foto, weten we nog niet exact) en dan de uitnodiging (voor receptie of feest) als een cinematicket, vermits we alles in het thema 'Hollywood' doen.

Hoe ik dat ga doen, weet ik nog niet helemaal, het zal wat puzzelen en proberen worden.

Groetjes

Vicky

Veerle
29-10-2005
 Meld misbruik28-9-2005 21:19:43

Hallo,

Ik ben groot roestbruin papier gaan kopen bij AVA-papierwaren en heb het op mijn werk kunnen versnijden. De tekst zelf heb ik geprint op gewone gele bladen en er binnenin gekleefd. Op de voorkant staat een foto geprint op een geel blad, met een kalkpapier voor waar onze naam op staat. Als je het graag wil zien, vraag maar gerust naar foto's (vermeirenveerle@hotmail.com)
Wij hadden heel veel uitnodigingen (meer dan 200), maar dit was veel goedkoper dan laten drukken bij de drukker. Ik heb trouwens mijn misboekjes in dezelfde stijl gemaakt, ook goedkoop!
Veel succes! Je kan bij AVA trouwens vaak ook voorbeeldjes bekijken, of vraag eens boeken bij een drukker...

Groetjes
Veerle

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...