Terug naar overzicht
Hey,Onze huwelijksfilm is gemaakt door T&B Productions. Wij waren heel tevreden over de werkwijze van die gasten. Heel vriendelijk, geen enkele keer gedacht van"goh die lopen in de weg"! Je merkt nauwelijks dat ze er zijn en het resultaat was voor ons dik in orde!!Wij hebben alleen de film door hun laten maken omdat mijn schoonbroer amateur-fotograaf is en de rest dus zelf deed.Maar mocht ik het overdoen het zou wederom met deze mensen zijn!Groetjes, Patricia
Ik vond het maar prutsers, wij zijn een tijdje geleden ook gaan horen voor onze trouw en ja...niks !wij belden voor een afspraak, niemand pakt op, wanneer uiteindelijk opgepakt werd klonk die man super ongeïnteresseerd en niet echt ervaren.Toen we eindelijk een afspraak hadden gemaakt, sms'en ze(op de dag van de afspraak)dat er iets was tussengekomen en ze ons terug zouden contacteren...en we wachten nog steeds.(sinds december 2008 !!)Dus voor ons hoefde het helemaal niet meer en hebben we geen moeite meer voor gedaan.
Ik ben videograaf in bijberoep: de kwaliteit van een 'professional' tegen de prijs van een amateur :-) Kijk eventjes op mijn website en ik ben er zeker van dat mijn referentie filmpje je kan overtuigen zodat ik jullie trouw op schijf mag zetten.www.high-endsolutions.be Vriendelijke groeten,Tim
Hoi,Wij hebben een all-in pakket van T&B Producties genomen op de trouwbeurs in oktober 2008. Op onze trouwdatum 07/08/2009 waren ze netjes op tijd en inderdaad zoals Patricia zegt, enorm vriendelijk. Deze mensen kennen hun job en hebben van onze huwelijksdag een fantastisch dag gemaakt door het vast te leggen op foto en video ! Uiteraard zijn wij niet de enige die hen contacteren en/of bellen en dat deze mensen het druk hebben (zeker in de zomerperiode) is maar heel normaal en daarom vind ik de negatieve commentaar van Laetitia hier niet terecht ! Wij vinden het prachtige mensen en het zijn zeker GEEN prutsers !!!Aan jullie de keuze natuurlijk, maar ik zou zeker niet twijfelen !Hopelijk mag jullie trouwfeest net zo mooi zijn als het onze is geweest !Groetjes,Maggie en Rudy (al 16 dagen gelukkig getrouwd !)
Hallo, wij zijn op 25/09/2010 getrouwd en zijn nog steeds op onze foto's aan het wachten.. De video hebben we daar ook laten maken en daar zijn we heel tevreden over. Maar de foto's? Geen enkele van de receptie, geen enkele van het avondfeest. triestig hoor. en dan hebben we ze nog steeds niet gekregen! we waren overeengekomen dat we het boekje zouden mogen ontwerpen, dit is ook niet gebeurd... zonde van het geld!