Nu Online
Momenteel zijn er 483 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog iemand die trouwt op 12-09-2009?

5-8-2009 11:12:57
Hoi,

Wat moeten jullie allemaal nog doen?

Groetjes
Kim

Kim
12-9-2009
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 406

Sofie
19-9-2009
 Meld misbruik5-8-2009 11:22:56

Hoi,
Wij de week nadien, de 19e.
Nog te doen :
- bruidsboeket + bloemen kerk etc
- cadeau ouders
- cadeautje kindjes kerk
- pick nick mand voor tijdens fotoshoot regelen
- mijn lingerie ;-)
- taxi's regelen voor 's nachts (heb al offerte en moest gewoon dezelfde week bevestigen)
- misboekjes en menu's laten drukken
- gastenboek aanschaffen
- naamkaartjes voor aan tafel maken en schrijven
- huwelijkskaars

Beetje werk nog, maar valt al bij al goed mee.
Groetjes !
Geniet van jullie dag !

Nathalie
12-9-2009
 Meld misbruik5-8-2009 11:24:56

Hey Kim

Wij trouwen ook op 12/09/2009, het aftellen is nu toch wel begonnen, de zenuwen beginnen zelfs al parten te spelen ... Bij ons ligt alles zo goed als vast, enkel menu van middag nog bespreken met restaurant, proefkapsel = zaterdag en proef make up is 05/09/2009, verder ALLES in orde ... Er blijft toch altijd iets in mijn hoofd spoken dat ik nog zooooveeeeeeeeel te doen heb :-)

Groetjes

Nathalie

beynen
12-9-2009
 Meld misbruik5-8-2009 11:28:18

wij trouwen idd op dezelfde dag in kampenhout, veel succes gewenst! en hopen op goed weer...

° vervoer nog duidelijke afspraken maken
° misboekjes afdrukken
° muziek op cd zetten voor de kerk

Voor de rest zijn we goed voorzien denk k ;-)

Mariska
12-9-2009
 Meld misbruik5-8-2009 12:00:22

Zenuwen, zenuwen, zenuwen... Geloof dat ik vanzelf nu twee kilo per week zal afvallen!
Wat wij nog moeten doen:
- Onze viering es grondig bekijken met onze gitarist en priester + drukken van de boekjes
- Onze huisversiering beetje beginnen verzamelen
- Onze versiering voor de feestzaal en aanduiding namen in orde brengen
- Kamers bevestigen!! DRINGEND!
- Mijn tante bellen voor bloemen in orde te brengen
- Openingsdans :( (Mijn verloofde zal nog veel moeten oefenen, ajaj)
- Notaris contacteren
- Kadootjes voor getuigen en ouders
- En onze geloften schrijven.
...
Maar dat komt allemaal wel in orde, zegt iedereen! Let's hope so, want de dromen die ik heb zijn onheilspellend!
Veel succes nog aan iedereen!

Sara
12-9-2009
 Meld misbruik5-8-2009 12:55:50

Hier nog een bruidje op 12/09/09
Wij moeten nog:
-bruidboeket+bloemen (al daar geweest, maar we moesten eind deze maand teruggaan)
-cadeau ouders
-misboekje drukken
-gastenboek
-rode loper
-duifjes
-muziek op cd zetten
-ballonnen voor thuis/feestzaal/kerk
Is nog wel een lijstje,maar dat is allemaal vrij snel in orde...
Veel plezier nog!
groetjes,
Sara
www.saraenrodney.bruiloftsite.nl

Caroline M.
12-9-2009
 Meld misbruik6-8-2009 10:17:46

Hey,
hier nog iemand die op 12/09/09 trouwt. Wij zijn van Sint-Niklaas. Ons feest is in het Hof van Keulen te Kallo. Wij moeten nog allerlei kleine dingen regelen. Ik heb voorlopig het gevoel dat het nog allemaal in orde gaat komen. Maar dat is typisch voor mij: eerst te rustig en dan nog vanalles op de laatste moment moeten doen, maar ik hou wel van een beetje adrenaline.

Veel succes nog allemaal en het belangrijkste is: vergeet er niet van te genieten!

groetjes, Caroline

nathalie
7-8-2009
 Meld misbruik19-8-2009 16:14:45

Hallo
Moet nog heel erg veel doen, onder andere deze week bevallen van een derde kindje, hihi....
Dus nog gene stress....
De traiteur moet nog zijn eten weten, decoratie, personeel, moeten nog naar de notaris, heb nog geen kleren (sta hier met een bolle buik op ontploffen...), bloemen, eigenlijk zou je beter moeten vragen wat we wel al hebben gedaan, das eenvoudiger....
De uitnodigingen zijn vertrokken, we hebben een locatie, licht, dj, en een traiteur, de helft van de decoratie, kostuum voor mijn ventje, kleedjes voor de andere dochters, drank en aperitief...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...