Terug naar overzicht
Hallo,Wij houden ons feest in het vijverhof, www.vijverhof.be Heel vriendelijke mensen en correcte prijzen.Tine28/08/09
Wij trouwen ook in het Vijverhof in Wevelgem. Daarnaast zijn er ook het Klokhof in Marke en de Alta Ripa in Outrijve waar we zelf al naar feesten zijn geweest. Deze zijn ook heel goed hoor. In Avelgem heb je ook de Regency, maar deze zaal is iets ouderwetser. Maar er zijn er nog veel meer hoor.groetjesVanessa24/10/09
huis vanwonthergem te kuurne.., zaal 138B maar daar moet je dan zelf een traiteur hebben met bediening.
Ik ken verschillende zalen, aangezien ik zelf paar maand geleden ook op zoek was naar een zaal in Kortrijk. Wij zijn gaan kijken naarCortina : ik vond mooie zaal en betaalbaar maar ik volgens mij maar gezellig vanaf 180 man ( ook kleine zaal beschikbaar, maar die vind ik minder)Hotel Broel : de Orangerie daar is wel mooi, maar ik vond de zaal iets te donker en ja 'te oud', maar dat is een stijl die je al dan niet bevalt natuurlijk. Het is daar wel qua prijs ook te doen en het eten is wel lekker.Huis van Wonterghem: Mooie zaal - vriendelijke mensen - Je hebt hier ook zeer veel keuze wat menu betreft maar 2 feestzalen naast elkaar en hadden schrik dat je dat je daar last van zou hebben.Waaihof - Was iets minder ons ding - denk niet dat we de zaal zelf bezocht hebben - wel mooi park vooraanvijverhof/ Ik vond dit mooi, maar was gesloten en zijn niet meer teruggekeerd nadienDe marquette/ mooie zaal-vr mensen - jammer genoeg wel boven ons budgetDomein Maelstede : zie huis v wonterghemDen oesterput: Zeer mooie tuin, maar de zaal viel ons tegen.Maar uiteindelijk hebben we gekozen voor een zaal veel verder weg " Kasteel van Saffelaere" in Lochristi
Wij trouwen ook in het Vijverhof. Veel informatie gekregen en zeer vriendelijk.Jessica (3 juli 2010)
Wij houden ons feest in de witte meulne in moorsele,mooie zaal en budgetvriendelijk.Groetjes
Zaal Cofar in Rumbeke: correcte mensen