Terug naar overzicht
Wij hebben geen thema.Wel gaa we het "ontwerp" van onze uitnodigingen laten terugkomen in de misboekjes en de menu's...
hoi, ja het blijkt dat het de trent is om in een thema te werken. bij ons gaan het de kleuren zijn die overal gaan terug komen. die gaan ze zien op de uitnodeging,misboekje, bloemen, versiering, decoratie.groetjess
wij hadden als thema 'rood'maar dat is gegroeid uit onze uitnodiging die bijna helemaal rood isteruggekomen in:mijn kleed had rode toetsende uitnodigingde tafelversieringde ballonnen die we hebben laten vliegenhet liedje 'rood' (maar niet als openingsdans)onze enveloppendoos had ook een rode toetsdresscode was 'feestelijk met een rode toets' (was goed opgevolgd)tafelschikking met verschillende kleurenbedankjes in verschillende kleurenzaalversiering ook met een rode toetsmaar een thema is zeker niet noodzakelijk hoor
Hallo Stephanie,wij hebben ook geen thema, ik zou het moeilijk vinden om mezelf ergens op vast te pinnen... Ik maak er wel een 'melange' van ;)Cindy10.10.09
Hoi Stephanie,Wij zijn allebei nogal fan van de "ratpack" periode (Frank Sinatra, Nat King Cole...), dus ons feest gaat helemaal in die sfeer zijn. Aangezien we bovendien trouwen op 12dec, komt er nog wat kerstsfeer bij, dus het totale plaatje zal iets als "kerst in de fifties" zijn...Groetjes,Liesbeth
Hey,Bij ons is aales in het rood en wit,uitnodigingen,bloemen,decoratie zaal,dresscode enz...