Nu Online
Momenteel zijn er 553 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

gastenboek

5-8-2009 14:34:47
hallo

waar hebben jullie jullie gastenboek gehaald? ik ben bij ava geweest, maar dat vond ik niet echt iets, dus nu ben ik op zoek.

en heeft iemand ook een leuk tekstje om vooraan in het gastenboek te zetten?

bedankt!

ils

Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 948

stephanie
4-9-2010
 Meld misbruik5-8-2009 14:58:39

Ik dacht dat ze er bij het bruidsparadijs hadden...

Lorianne

Meld misbruik5-8-2009 15:32:36

Wij zijn vorig weekend bij het bruidparadijs geweest en hebben daar ons gastenboek, enveloppendoos en huwelijkskaar besteld. Daar was veel meer keuze dan bij ava.
x
Lorianne

tami
26-6-2010
 Meld misbruik5-8-2009 16:37:21

Hallo Ils,

er bestaan "babbelboxen" die je kan huren. Elke gast spreekt daarop z'n wens of boodschap in terwijl hij/zij gefilmd wordt. Nadien wordt alles bewerkt en verzameld op DVD. Is iets van een 500 € als ik me goed herinner. Niet goedkoop dus maar wel een heel "levende" souvenir.

Sommige mensen kiezen voor een "wensboom" waarin elke gast zijn/haar wensen ophangt op het feest en die daarna in huis een plaatsje krijgt, na lezing van de wensen.

Iemand had het idee geopperd om een kistje te gebruiken waarin toekomstwensen moesten komen. Dat kistje zou pas 5 of 10 jaar later geopend worden en de wensen voorgelezen op de 5e of 10e huwelijksverjaardag.

Groetjes

barbara
17-7-2010
 Meld misbruik6-8-2009 9:31:19

Ik heb de mijne gekocht bij de Banier. In het kleur van onze uitnodigingen e.d. en heb die dan zelf 'gecustomised' met vilten bloemetjes. Heel sober maar in de stijl van onze trouw. Heeft me in totaal 14 euro gekost. Die kant en klare gastenboeken vind ik zeer kitscherig en niet stijlvol.. vandaar mijn keuze.

Nathalie
5-9-2009
 Meld misbruik6-8-2009 12:24:43

Ik heb een gastenboek van me to you :-) Super mooi en handig :-)

Vera
22-8-2009
 Meld misbruik6-8-2009 21:24:21

Ik heb mijn gastenboek, enveloppendoos (van dezelfde set) en ringkussentje besteld via www.styleyourwedding.be

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...